استقلالی ها در حالی می گویند که امیدوارند جباری را دوباره به استقلال برگردانند که این بازیکن در مصاحبه گفته بود دوست دارد در قطر از فوتبال خداحافظی کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ جباری در دو فصل گذشته لیگ ستارگان قطر، یکی از برترین هافبک ها بوده است. طبق آماری که فدراسیون فوتبال قطر پس از آنالیز دقیق بازی های لیگ در اختیار الاهلی و سایر باشگاهها قرارداده، جباری هر دو فصل در تیم منتخب لیگ بوده است. او حالا به یکی از ستاره های بی جانشین تیم الاهلی تبدیل شده است. بازیکنی که در زمان پوشیدن پیراهن استقلال از زمین و زمان شاکی بود و هر از گاهی به خاطر برخوردها و رفتارهای غیر حرفه ای جنجال ساز می شد حالا بدون این که بخواهد از چیزی شکایت داشته باشد به عنوان بازیکنی کاملا حرفه ای در خدمت تیمش است و با انگیزه بالا در تمرینات و بازی های الاهلی در لیگ ستارگان قطر به میدان می رود. البته ناگفته نماند که جباری در ماههای اول حضورش نسبت به تمرینات میلان ماچالا، مربی معروف هم اعتراض داشت و می گفت تمرینات او، تمرینات حرفه ای نیست. اما با حضور کرانچار این اعتراض های زیر پوستی هم از بین رفت.

جباری تا 2018 در دوحه و شاید برای همیشه
مجتبی جباری هنوز هم از آن دست بازیکنانی است که جای خالی اش در ترکیب استقلال به وضوح دیده می شود .حتی آوردن جاسم کرار هم نتوانست جای خالی او را پرکند تا بعد از جدایی یاغی عراقی بار دیگر شایعه بازگرداندن این بازیکن به جمع استقلالی ها سر زبان ها بیافتد .موضوعی که با واکنش پرویز مظلومی هم روبرو شد و او با استقبال از این اتفاق گفت: «استقلال خانه اصلی مجتبی است و هر وقت او اراده کند می تواند به خانه اش بازگردد». اما بازگشت جباری به جمع آبی پوشان در حالی بر سر زبان ها افتاد که این بازیکن نه تنها تا انتهای فصل آتی با باشگاه قطری قرارداد دارد بلکه الاهلی در صدد ارائه پیشنهادی جدید به این بازیکن خلاق برای تمدید قرارداد یک ساله است تا او را تا 2018 در دوحه حفظ کند. با این حساب عملا می توان گفت استقلالی ها توان رقابت با باشگاه متمولی همچون الاهلی را ندارند و بازگرداندن جباری بسیار سخت است. البته مجتبی امسال پس از تمدید قراردادش با الاهلی، در مصاحبه ای گفت: «دوست دارم در همین باشگاه به فوتبالم پایان دهم چون اینجا واقعا راحت هستم.» در حالی که جباری می گوید اصلا دوست ندارد به ایران برگردد و در قطر بسیار راحت است، معلوم نیست به چه دلیل مدام حرف از بازگشت او به استقلال زده می شود؟ جباری به ویژه با پرویز مظلومی هیچگاه در استقلال رابطه خوبی نداشته است. در فصل که جباری با کرار در زمین به مشکل خورد، پس از مسابقه به انتقاد شدید از این مربی پرداخت که چرا از هافبک حاشیه ساز عراقی اینقدر حمایت می کند. جباری در یک مصاحبه معروف هم گفته بود پرویز مظلومی بد نیست تیم را تمرین بدهد: «او هیچ کاری نمیکنه و در تمرینات فقط ما رو نگاه میکنه!»
البته مظلومی همان زمان روز خط برنامه 90 رفت و به انتقاد از جباری پرداخت و گفت او را اخراج می کند اما دو سه روز بعد همه شاهد آشتی و عکس های یادگاری آنها در تمرین استقلال بودند!

پای بانداز شده مجتبی
هشت شاکی استقلالی ها این روزها فارغ از هر گونه نگرانی در تمرینات الاهلی یکی از بهترین های تیمش نشان می دهد تا جایی که سایت باشگاه قطری هم از هر فرصتی برای انتشار تصاویر ستاره ایرانی اش استفاده می کند درست مثل آخرین جلسه تمرینی تیم قبل از بازی با لخویا که مجتبی را سرحال و آماده نشان داد و مدعی شد با اتکا به توانایی های بازیکنی مثل جباری ، زلاتکو کرانچار امیدوار است بتواند از سد لخویا عبور کرده و به وضعیت تیم در جدول رده بندی سرو سامان بدهد. نکته جالب این که جباری با ترس از مصدومیت دوباره از ناحیه زانو با بانداژ های مخصوص در بیشتر جلسات تمرینی به کار با توپ می پردازد تا به نوعی آسیب های قدیمی اش را مهار کند. مجتبی که در چند بازی گذشته تیمش چندان خوش شانس نبود و حتی ضربه پنالتی تیمش برابر مسیمیر را از دست داد امشب امیدوار است مقابل لخویا جبران مافات کرده و در هفته های پایانی نیم فصل بار دیگر نامش را به عنوان یکی از خارجی های محبوب قطری ها بر سر زبان بیاندازد.

 

252 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 486933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۲:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۹
    1 1
    اين از كي ستاره شده ؟؟؟ خخخخخخ