ایلنا نوشت: وزیر اطلاعات گفت: امنیت باعث شکوفایی اندیشه ها، خلاقیت و نوآوری می شود و ما برای سرمایه گذاران و محققان کشور تامین امنیت را وظیفه خود می دانیم.

حجت الاسلام و السلمین سید محمود علوی در مراسم چهارمین اجلاس هیات نمایندگان اتاق اصناف ایران گفت: برای اینکه در جامعه فرهنگ درستی حاکم باشد، باید اقتصاد شکوفا و امنیت برقرار باشد.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه فعالان عرصه تولید، توزیع و خدمات باید در امنیت کار کنند، اقتصاد و امنیت را دو مقوله مهم خواند و تصریح کرد: حاکمیت فرهنگ ایمانی، خدایی و سازنده در گرو تامین اقتصاد و امنیت است.

وی ادامه داد: امنیت اقتصادی و سلامت اقتصادی دو بحث ارزشمند در اقتصاد است و دولت از سر مایه گذارانی حمایت می کند که با هدف تولید و ایجاد اشتغال سرمایه گذاری کنند.

علوی همچنین سرمایه گذاری را عامل امنیت خواند و گفت: باید تا جایی که می توانیم سرمایه های خارجی هم البته به صورت حساب شده، وارد کشور کنیم.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه هر یک از بخش های نظامی، فرهنگی و اقتصادی سردارانی دارد، از اصناف به عنوان سرداران عرصه اقتصاد نام برد و تصریح کرد: با ایجاد امنیت و سلامت در اقتصاد مردم باید از ثمره کار فعالان اقتصادی بهره ببرند.

علوی به تلاش های دولت یازدهم برای ایجاد امنیت در کشور نیز اشاره کرد و با اشاره به بروز ناامنی و حوادث تروریستی در برخی از کشورها گفت: به لطف خدا و هوشمندی سربازان گمنام امام زمان (عج)، امنیت جمهوری اسلامی ایران با وجود بیشتر شدن تعداد گروه های تروریستی در دو سال اخیر، افزایش یافته است.

2929

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 486731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۷
    0 0
    انشالله امید مردم به یاس تبدیل نمیشه. ایشالله حقوق بر کشور حاکم میشه