۰ نفر
۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۹

ایسنا نوشت: علی ابراهیم دبعون، فرمانده عملیات الجزیره نیز از سرنگونی دو پهپاد جاسوسی داعش در مناطق «حدیثه» و «بروانه» در غرب الانبار خبر داد.

همزمان با کنترل نیروهای عراقی بر بیش از 80 درصد منطقه «التأمیم» در جنوب رمادی، فرمانده "عملیات الجزیره" عراق از سرنگونی دو پهپاد جاسوسی داعش در غرب الانبار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از شبکه خبری سومریه نیوز، فرمانده نیروهای مبارزه با تروریسم عراق اعلام کرد که این نیروها کنترل 80 درصد منطقه «التامیم» در جنوب رمادی را در دست گرفتند.

علی ابراهیم دبعون، فرمانده عملیات الجزیره نیز از سرنگونی دو پهپاد جاسوسی داعش در مناطق «حدیثه» و «بروانه» در غرب الانبار خبر داد.

وی گفت: یکی از افسران لشگر هفتم ارتش عراق پس از تیراندازی به سمت پهپاد جاسوسی داعش در منطقه «البوحیاة» در شرق حدیثه توانست این پهپاد را سرنگون کند. یک افسر وابسته به پلیس حدیثه نیز یک پهپاد جاسوسی دیگر داعش در منطقه بروانه را سرنگون کرد.

به گفته وی داعش تلاش می‌کرد تا از اماکنی که نیروهای امنیتی در آنجا حضور دارند اطلاع یابد. از سوی دیگر فرماندهی پلیس استان دیالی و از منهدم شدن یک پادگان سری وابسته به داعش در مرزهای میان این استان و استان صلاح الدین خبر داد.

به گفته غالب العطیه، سخنگوی اطلاع رسانی پلیس دیالی نیروهای پلیس و نیروهای مردمی یک پادگان سری وابسته به داعش در منطقه «مطیبیجه» را شناسایی کردند.

همچنین نیروی هوایی عراق 16 تانکر نفت متعلق به داعش را در منطقه «الرحالیه» در غرب الانبار منهدم کردند. نیروهای امنیتی عراقی در استان صلاح الدین نیز را که با استفاده از دو خودروی بمب گذاری شده انجام شد ناکام گذاشتند.

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 486635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =