ایرنا نوشت: خبرگزاری اینترفاکس روسیه امروز (سه شنبه) از ورود یک فروند زیردریایی این کشور به آب های شرق مدیترانه و نزدیک سواحل سوریه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رویترز، اینترفاکس امروز به نقل از منبعی مطلع اعلام کرد که یک فروند زیردریایی روسیه وارد آب های مدیترانه و نزدیک سواحل سوریه شده است.

بر اساس این گزارش، زیردریایی مذکور مجهز به موشک های کروز است. منبع مطلع این گزارش همچنین گفته است که رزمناوهای روسیه مستقر در دریای خزر نیز از این موشک ها برای حمله به اهداف گروه تروریستی داعش استفاده می کنند.

روسیه از هفتم مهر ماه سال جاری به درخواست سوریه عملیات مبارزه با گروه های تروریستی فعال در این کشور و در راس آن ها گروه تروریستی-تکفیری داعش را آغاز کرده است.

تاکنون در جریان این عملیات بیش از هشت هزار مرکز تروریست ها شامل مقرهای فرماندهی، انبارهای مهمات و سلاح هدف حمله قرار گرفته و نابود شده است.

اردوگاه ضدسوری شامل آمریکا و متحدان غربی و عربی این کشور همراه ترکیه با همکاری رژیم صهیونیستی از پنج سال پیش با بسیج گروه های تروریستی ضدسوری برای ضربه زدن به سوریه تلاش می کنند و این کشور را مورد حمله گسترده قرار داده اند.
دهها هزار تروریست خارجی در جنگ علیه دولت و ملت سوریه حضور دارند.

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 486619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =