نطق یکی از دلواپسان در باره نفوذ در مجلس/ ماجرای نفوذ کشمیری ها هزینه گزافی برای کشور به همراه داشت

نماینده مردم محلات در مجلس گفت: حساسیت‌زدایی از خطر نفوذ در دستور کار برخی بدخواهان قرار دارد.

به گزارش خبرآنلاین، علیرضا سلیمی در نطق میان‌ دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس اظهار کرد: گفت: نفوذ یک واقعیت است نه یک توهم. متاسفانه عده‌ای که گاه مسئولیت‌هایی دارند حتی تمایل به نام بردن از این واژه ندارند چه برسد که برای مقابله با آن تمهیدات لازم را بیندیشند.

این عضو فراکسیون اصولگرایان افزود:‌ انتساب مسئله مهمی همچون نفوذ به دعواهای سیاسی از یک سو و برخی حاشیه‌سازی‌ها از سوی دیگر بسترساز اقدامات نفوذی‌ها خواهد بود.

وی ادامه داد: امروز حساسیت‌زدایی از خطر نفوذ در دستور کار بدخواهان قرار گرفته و باز کردن پنجره مسئولیت برای کسانی که در فتنه نقش‌آفرین بوده‌اند چراغ سبزی برای عوامل پیدا و پنهان نفوذ است.

سلیمی با اشاره به اینکه نگاهی گذرا به تجربه های تاریخی ساده اندیشان را از خواب غفلت بیدار می کند، اظهار داشت: ماجرای نفوذ کشمیری، قطب زاده، مدنی، قره داغی، بنی صدر و مصداق های دیگر توهم نیست، بلکه واقعیتی است که هزینه های گزافی برای کشور به جای گذاشته است.

این عضو جبهه پایداری همچنین با گرامیداشت روز دانشجو افزود: طنز تلخی که لایه‌های خودباخته امروز آن را دنبال می‌کند، تهی کردن روز دانشجو از فلسفه وجودی و دور کردن آن از شأن نزول آن است. شأن نزول این روز مقابله با استعمار و استکبار و جریان شیفته غرب بود اما چرا عده‌ای با ایجاد انحراف در این جریان اصیل، به دنبال وارونه سازی آن هستند؟!

این عضو کمیسیون آموزش مجلس اظهار داشت: متاسفانه برخی گردانندگان مراسم روز دانشجو جمله‌ای علیه آمریکا و مظالمی که علیه ملت ما روا داشته، بر زبان جاری نکرده و با تطهیر جریانات وابسته و شیفتگان غرب به دنبال بهره‌برداری سیاسی از دانشجویان هستند.

سلیمی اباز عقیده کرد: البته دانشجویان هوشیار و انقلابی اند و اجازه مصادره حرکت‌های دانشجویی توسط فرصت‌طلبان سیاسی را نخواهند داد.

وی در بخش دیگری از نطق خود گفت: از وزارت امور خارجه انتظار می‌رود تا در پاره‌ای از مسائل دیپلماسی فعال‌تر را در پیش گیرد. به دولت‌های ترکیه و عربستان توصیه می‌کنیم که حد خود را بشناسند و به آمانو هم در مورد گزارش انحراف فعالیت‌های هسته‌ای در مقطع خاص توصیه می‌کنیم که تحت فشار کشورهای خاص قرار نگیرد.

27220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 486578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۷
    36 1
    تکرار بیهوده نفوذ و متهم کردن دیگران این کلمه لوث کرده است
  • بی نام IR ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۷
    26 1
    نزدیک انتخاباته و طبیعیه این حرفا
  • موسوی A1 ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۷
    8 0
    نفوذ اگر باشه، رفتاری منافقانه است. کسی که صریحاً‌ موضع مخالف داره نیازی به نفوذ نداره. ابن زیاد عوامل نفوذی‌اش را بین یاران مسلم بن عقیل می‌فرستاد نه توی لشکر عمرسعد ملعون. همون نفوذی هم جای مسلم را لو داد. پس جناب نماینده دلواپس مواظب اطراف خودت باش
  • حسین IR ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۷
    18 1
    به این آقای بفرمائید 2 زن ایرانی در کانادا برای نمایندگی انتخاب شدند پس ما نفوذ کردیم و فردا نصف کانادا مال ما می شود بفرمائید میل کنید
  • بدون نام ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۷
    1 0
    الان مشكل اب و تورم و قيمت كمرشكن دلار مهمه يا نوووووفوذ، بخدا خجالت داره، به دين شرم داره،