اعتماد نوشت: روز گذشته قرار بود که سعید جلیلی نیز در تالار جابر بن حیان دانشکده شیمی دانشگاه صنعتی شریف سخنرانی کند.

با وجود آنكه هماهنگي‌هاي لازم براي برگزاري اين نشست انجام شده بود و دانشجويان براي شنيدن اظهارات سعيد جليلي در اين تالار جمع شده بودند اما سعيد جليلي به اين نشست نيامد. نيامدن او با واكنش منفي دانشجويان حاضر و رسانه‌ها مواجه شد و با وجود آنكه خسرو معتضد به جاي او مشغول سخنراني شد اما بازهم اين نشست از هم پاشيد. گويا نيامدن سعيد جليلي به دليل سخنراني صبح ديروز حسن روحاني در آن دانشگاه بود.

وزير امور خارجه دولت موقت كه ميهمان برنامه روز دانشجو در دانشگاه تهران بود، اجازه ورود در دانشگاه را نيافت. اين در حالي است كه قرار بود ابراهيم يزدي در مراسم بزرگداشت روز دانشجو انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه تهران به سخنراني بپردازد. از سوي ديگر به عماد بهاور براي قرائت پيام ابراهيم يزدي اجازه داده نشد. فائزه هاشمي به جاي ابراهيم يزدي به سخنراني پرداخت.

سخنراني عليرضا زاكاني در دانشگاه آزاد رشت نيز برگزار نشد. ﺣﺠﺖ اﻻﺳﻼم ﻋﻠﯽ كريميان، مسوول ﺣﻮزه ﻧﻤﺎيندﮔﯽ وﻟﯽ فقيه در داﻧﺸﮕﺎه آزاد اﺳﻼﻣﯽ ﺑﺎ بيان اينكه آﻣﺎدﮔﯽ ﻻزم ﺑﺮاي ﺑﺮﮔﺰاري ﻣﺮاﺳﻢ روز داﻧﺸﺠﻮ را داريم، ﺧﺎطﺮﻧﺸﺎن ﮐﺮد: ﻋﺪه‌اي در ﺧﺎرج از اين داﻧﺸﮕﺎه از ﺑﺮﮔﺰاري روز داﻧﺸﺠـﻮ جلوگيري ﮐﺮدﻧﺪ. ﻣﺮاﺳـــــﻢ روز داﻧﺸﺠـــﻮ ﻗﺮار ﺑﻮد ﺑﻌﺪازظهر ديروز ﺑﺎ ﺳﺨﻨــﺮاﻧﯽ زاﮐﺎﻧﯽ در داﻧﺸﮕـﺎه آزاد اﺳﻼﻣﯽ رﺷـــﺖ ﺑﺮﮔــﺰار ﺷﻮد.

مدير روابط عمومي دفتر محمدرضا عارف، به خبرسازي برخي رسانه‌ها درباره عدم حضور رييس بنياد اميد ايرانيان در سخنراني رييس‌جمهور در دانشگاه صنعتي شريف واكنش نشان دادعليرضا خامسيان در پاسخ به سوالي درباره علت حضور نداشتن محمدرضا عارف در مراسم سخنراني رييس‌جمهوري در دانشگاه شريف با توجه به حضورش در اين دانشگاه گفت: كساني كه با روحيه و اخلاق آقاي عارف آشنا باشند، مي‌دانند كه او قداست خاصي براي كلاس دانشگاه قايل است و سخنراني رييس‌جمهوري محتــرم همــزمـان با تدريس ايشان در دانشـگاه صنعتــي شـــريف بود.

2727

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 486425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدی A1 ۰۳:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۷
    0 0
    مطمئنید؟؟؟ شاید دولت راستگویان فشار آورده ؟؟
  • بی نام A1 ۰۳:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۷
    1 0
    مثلا در روز دانشجو اقایان جلیلی و زاکانی چی میخواستن بگن که تو تلویزیون نمی تونند بگن؟
  • بی نام A1 ۰۵:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۷
    2 0
    سعیید جلیلی چه حرف جدیدی داره برا گفتن مثلا؟
  • بی نام GB ۰۵:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۷
    1 1
    یعنی جلیلی هنوز هم حودش رو رقیب روحانی میبینه ؟؟؟
  • ساده لوح A1 ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۷
    1 0
    خب خیلی خوب شد به میمنت و شادی ،عدم برگزاری این سخنر انی ها موجب شد که اعصاب جمع کثیری از مردم و دانشجوها به هم نریزه .