برخی سایت های خبری بعد از حضور رییس جمهور در دانشگاه شریف به مناسبت روز دانشجو تلاش کردند تا با خبرسازی هایی نشان دهند میان دو رقیب انتخاباتی اختلافاتی وجود دارد.

به گزارش خبرآنلاین،امروز به مناسبت بزگداشت روز دانشجو، رییس جمهور به دانشگاه شریف رفته بود. دانشگاهی که محمدرضا عارف رقیب انتخاباتی روحانی در انتخابات 92 ، استاد آنجاست. او اما در مراسم استقبال از رییس جمهور و سخنرانی او حاضر نبود. برخی سایت های خبری تلاش کردند اینطور نشان دهند که غیبت عارف در این مراسم برآمده از اختلاف او با رییس جمهور است. در یکی از این سایت ها در مطلبی با تیتر «غیبت عارف در مراسم سخنرانی روحانی با وجود حضور در دانشگاه شریف» آمده بود: "محمدرضا عارف، رئیس بنیاد امید ایرانیان با وجود حضور در دانشگاه صنعتی شریف ترجیح داد، در مراسم سخنرانی رئیس جمهور به مناسبت 16 آذر (روز دانشجو) در این دانشگاه، حضور نداشته باشد."

این در حالی است که علیرضا خامسیان مدیر روابط عمومی دفتر محمدرضا عارف، در اینباره به آنا گفت: کسانی که با روحیه و اخلاق آقای عارف آشنا باشند، می‌دانند که او قداست خاصی برای کلاس دانشگاه قائل است و از آنجا که سخنرانی رئیس‌جمهوری محترم همزمان با تدریس ایشان در دانشگاه صنعتی شریف بود، ایشان به مانند رویه‌های گذشته در کلاس درس حضور پیدا کردند.

وی با یادآوری حضور عارف در کلاس دانشگاه در زمان معاون اولی‌اش در دوره اصلاحات گفت: آقای عارف حتی در زمانی که معاون اول دولت اصلاحات بودند، بر سر کلاس درس خود حاصر می‌شدند و به هیچ‌وجه کلاس دانشگاه را تعطیل نکردند.

خامسیان با اشاره به حضور عارف در روز گذشته در مراسم روز دانشجو در دانشگاه صنعتی شریف، خاطرنشان کرد: آقای عارف در سخنرانی خود در دانشگاه شریف به این نکته اشاره کردند که از مسئولان دانشگاه درخواست کرد که در سخنرانی ایشان حضور پیدا نکنند تا به نحو احسن مقدمات حضور آقای روحانی را فراهم کنند.

وی با اشاره به روابط صمیمانه عارف و رئیس‌جمهوری و حمایت او از دولت تدبیر و امید گفت: آقای عارف با اینکه در دولت سمت اجرایی ندارند ولی در طی دو سال گذشته بیشترین حمایت‌ها را از دولت و شخص رئیس‌جمهوری محترم انجام داد و هر زمان که رئیس‌جمهوری از ایشان دعوتی انجام دهد، می‌پذیرد. نمونه آن، حضور عارف در مراسم ضیافت افطاری رئیس‌جمهوری با دبیران کل احزاب و شخصیت‌های سیاسی بود.

مدیر روابط عمومی دفتر عارف در پایان از رسانه‌هایی که به دنبال اختلاف‌افکنی میان دولت و اصلاح‌طلبان هستند، خواست به جای مشغولیت به «این امور بی‌فایده»، در تحکیم وحدت ملی تلاش کنند.

29214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 486273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۶
    10 0
    زنده باد دکتر عارف