تشویق پیاپی روحانی از سوی دانشجویان؛ تشویق حضار وقتی که رئیس جمهور از بازرگان و شریعتی نام برد/1

حجت الاسلام حسن روحانی امروز در سالروز 16 آذر در دانشگاه شریف حضور یافت و در جمع دانشجویان سخنرانی کرد و بارها از سوی مستمعین تشویق شد.

به گزارش خبرآنلاين، رئيس جمهور با بيان اينکه 16 آذر،  يک روز تاريخي براي ملت ايران است، از نقش دانشجويان در پيروزي انقلاب و دفاع مقدس ياد کرد و افزود: بايد از همه دانشجويان عزيزي که براي دفاع از کشورشان ايستادگي کرده و مي کنند، تقدير کرد.

او سخنانش را با درود و سلام به همه شهدايي که دانشگاه را مقاوم کردند، ادامه داد و افزود: از بهشتي ها، بازرگان ها، دکتر شريعتي ها و همه آنهايي که براي دانشگاه و علم و آزادي در برابر استبداد و استعمار ايستادگي کردند، بايد تقدير کرد.

سخنان وي با تشويق ممتد دانشجويان روبرو شد و روحاني، ادامه داد: در پي آن بودم که همه ساله در 16 آذر در يکي از دانشگاهها حضور يابم و سخنان دانشجويان و اساتيد و نقد آنان را بشنوم. خوشحالم که امروز در جمع دانشجويان در يک دانشگاه پرآوازه به نام «شريف» شرکت کردم.

وز افزود: دانشگاه و دانشجو و علم و تحقيق و دانشگاه هاي برتر فخر و افتخاري براي فرهنگ اين سرزمين و براي ملت بزرگ ايران است.

او با اشاره به اينکه قبل از حضور در جمع دانشجويان در جمع مسئولين دانشگاه حاضر شده و مشکلات  دانشگاه ها از جمله دانشگاه شريف را شنيده است، ادامه داد: به شما قول مي دهم که در سال آينده مشکلاتي که مطرح شد و از جمله مشکلات دانشگاه شريف را دنبال کنم و انشالله به وعده ام عمل مي کنم.

بار ديگر دانشجويان رئيس جمهور را تشويق کردند.

رئيس جمهور از همه دانشجوياني که امروز با او سخن گفتند تشکر کرد و افزود: نقدها، تشويق ها و برشماري نقاط قوت و ضعف دولت از سوي دانشجويان را شنيدم. شايد بهترين جايي که قدرت بايد نقد شود، دانشگاه است.

بار ديگر تشويق حضار بالا گرفت.

ادامه دارد....

2727

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 486125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =