گلایه استاد دانشگاه تهران از بازتاب ناقص اظهاراتش در خصوص برجام در برخی رسانه‌ها

استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران نسبت به بازتاب ناقص اظهاراتش در خصوص برجام در برخی از رسانه های داخلی گلایه کرد.

به گزارش گروه بین الملل خبرآنلاین دکتر ناصر هادیان با اشاره به سخنرانی اش در شورای آتلانتیک آمریکا گفت: متاسفانه برخی از رسانه ها به صورت گزینشی سخنان من را ترجمه کردند و تنها این جمله من را که «اگر من بودم برجام را امضا نمی کردم» از میان آن همه حرف بیرون کشیدند و منتشر کردند.

این استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران که در گفتگویی مفصل با خبرآنلاین درباره تبعات و ابعاد مختلف برجام برای امنیت ملی و نقش آفرینی حمهوری اسلامی ایران در وضعیت منطقه توضیح داده است در بخشی از این گفتگو درباره سخنرانی خود در شورای آتلانتیک گفت: صحبتی که من درشورای آتلانتیک داشتم بحث مفصلی درباره اثرات منطقه ای برجام بود که ابعاد مختلفی را شامل می شد اما متاسفانه در داخل، فقط بخشی از آن ترجمه و منتشر شد.

هادیان با گلایه از اینکه برخی رسانه ها تنها روی این بخش تمرکز کردند که «اگر من بودم برجام را امضا نمی کردم» گفت: در همان صحبت ها تشریح کردم که در چهار محور موضوع برجام بسیار مهم است و از آن حمایت کردم.

این استاد دانشگاه تهران غیرامنیتی سازی کردن ایران، عادی سازی، تاثیر بر مسائل منطقه ای و مسئله تحریم ها را به عنوان چهار محور اصلی بحث خود درباره اهمیت برجام ذکر کرد.

دکتر ناصر هادیان در مصاحبه ای مفصل با خبرآنلاین به تشریح دیدگاه های خود در خصوص برجام پرداخته است که متن کامل آن را فردا در گروه بین الملل خواهید خواند.

4949

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 485952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =