تسنیم نوشت: عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: هنوز لایحه بودجه 95 برای بررسی و تصویب از سوی دولت به مجلس ارائه نشده و حتی زمان تقدیم آن نیز مشخص نیست.

غلامرضا اسداللهی ضمن انتقاد از ارائه نکردن لایحه بودجه 95 از سوی دولت به مجلس در موعد مقرر قانونی، گفت: هنوز لایحه بودجه 95 برای بررسی و تصویب از سوی دولت به مجلس ارائه نشده و حتی زمان تقدیم آن مشخص نیست.

وی افزود: از دولت تدبیر و امید انتظار داشتیم با توجه به مشی قانونی و اعتدالی که در پیش گرفته و همواره بر آن تاکید داشته، لایحه بودجه سال آینده را با توجه به تراکم کاری مجلس و در پیش بودن انتخابات هفتم اسفند در موعد مقرر قانونی به مجلس ارائه می‌داد که متاسفانه این کار صورت نگرفت.

وی با بیان اینکه ارائه نکردن به موقع لوایح بودجه سالانه مشکلات برنامه‌ریزی و بودجه‌بندی را برای کشور ایجاد می‌کند، اظهار داشت: هنوز از این موضوع اطلاع نداریم که آیا لوایح بودجه یا برنامه ششم توسعه در دولت تصویب شده یا خیر، زیرا از ابتدا لازم است احکام برنامه ششم توسعه در مجلس تصویب شده و سپس لایحه بودجه 95 براساس آن تهیه و تنظیم شود.

طبق آئین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی دولت موظف است تا 15 آذر هر سال لوایح بودجه سالانه را جهت بررسی و تصویب تقدیم مجلس کند.

2727

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 485822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۵
    3 0
    یادش بخیر احمدی نژاد فقط اون وقت شناسی سرش میشد
  • بدون نام ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۵
    2 0
    وقتي احمدي نژاد با سه ماه تاخير تحويل ميداد اينجوري دلواپس بوديد!!
  • بي نام ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۵
    3 0
    وقتي اقاي احمدي نژاد اواخر بهمن بودجه رو ميداد هيچكس نبود انتقاد كنه حالا دوروز مال اين دولت دير شده همه انتقاد ميكنن عجب رسميه
  • شیرین A1 ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۷
    0 0
    آقای روحانی تقصیر شماست بقیه را بد عادت کردید ها دوستان عادت دارند یا سر وقت لایحه بگیرند یا دیگه بره برای بهمن ماه دولت قبل بهمن ماه لایحه میداد همه خواب بودند الان که شما میخواهید با برنامه ششم توسعه لایحه بودجه بدید این دو روز تاخیر خیلی بده خیییییییییییییییییییلی