رهبران آمریکایی به جای تلاش برای محدود ساختن فروش سلاح در این کشور به دنبال منحرف ساختن اذهان عمومی با مفاهیمی چون انگیزه‌های تروریستی عاملان تیراندازی در این کشور هستند.

تسنیم نوشت:  هرچند مقامات آمریکایی به دنبال بررسی انگیزه‌های تروریستی در تیراندازی کالیفرنیا هستند اما برای مردم این کشور انگیزه‌های تیراندازها اهمیتی ندارد. آنچه برای شهروندان آمریکایی مهم است، حفظ امنیت آنهاست.

به گزارش نیویورک تایمز، مردم آمریکا بیش از عاملان حملات باید از رهبران خود خشمگین باشند که به جای تامین امنیت برای شهروندان همواره در برابر صاحبان صنایع تسلیحاتی شکست خورده هستند.

به قلم نویسنده این نشریه، رهبران آمریکا پس از هر واقعه مرگباری در این کشور تنها با شرکت در مراسم ترحیم ابراز ناراحتی کرده اما از اعمال ممنوعیت بر گسترش تسلیحات کشتار جمعی در این کشور سر باز می‌زنند و در عوض با طرح موضوعاتی مانند انگیزه‌های تروریستی سعی در منحرف ساختن اذهان عمومی دارند.

نویسنده ادعای حامیان آزادی سلاح مبنی بر دستیابی مجرمان به تسلیحات تحت هر شرایطی را نیز رد کرده و معتقد است دستکم در کشورهایی مانند فرانسه و انگلیس که فروش سلاح غیرقانونی است امکان دسترسی جنایتکاران به سلاح به مراتب سخت تر از آمریکا است که در آن هر فردی امکان  خرید هر نوع سلاح مرگباری را دارد.

308308

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 485809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =