روزنامه الدیار لبنان با اشاره به موافقت «سعد الحریری» رئیس جریان المستقبل با نامزدی «سلیمان فرنجیه» برای ریاست جمهوری، از اختلاف بین حریری با «سمیر جعجع» خبر داد.

به گزارش تسنیم روزنامه الدیار نوشت که سهم «سلیمان فرنجیه» رئیس جریان المرده برای انتخاب وی به عنوان رئیس جمهور به قوت خود باقی است اما «سمیر جعجع» رئیس حزب نیروهای لبنانی تا روز سه شنبه «میشل عون» را به عنوان نامزد ریاست جمهوری معرفی خواهد کرد و به این ترتیب همه اوضاع پیچیده و بهم ریخته شده است.

به نوشته این روزنامه، عربستان سعودی سعی کرد به کمک جعجع به این اوضاع بهم ریخته سر و سامان دهد اما جعجع تاکنون مخالفت کرده است و از سوی دیگر سعد الحریری رئیس جریان المستقبل با جعجع تماس برقرار کرد اما جعجع از پاسخ به تلفن حریری خودداری کرد.

الدیار نوشت که جعجع روابط خود با حریری را قطع کرده و معتقد است که حریری از پشت به او خنجر زده است.

سمیر جعجع رهبر نیروهای لبنانی از نامزدهای جریان 14 مارس برای تصدی پست ریاست جمهوری بود که در این راه ناکام ماند.

پیش از این روزنامه الدیار نوشته بود که جعجع به حریری گفته است: تو با ما رایزنی نمی‌کنی و ما را در مقابل عمل انجام شده قرار می‌دهی،‌در حالی که جریان 14 مارس یک جریان مبتنی بر رایزنی دموکراتیک است و باید همه ما قبل از آنکه شخصی خود تصمیم بگیرد، با یکدیگر حرف بزنیم، من به تو می‌گویم که اگر نامزدی سلیمان فرنجیه را اعلام کنی، به همپیمانی‌ام با تو پایان می‌دهم.
308308

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 485807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =