تسنیم نوشت: یک پایگاه خبری وابسته به داعش اعلام کرد، دو عناصر مسلح وابسته به این گروه تروریستی حمله چهارشنبه کالیفرنیا در آمریکا که 14 کشته برجای گذاشت را اجرا کردند.

به گزارش «اسکای‌نیوز»، یک پایگاه خبری وابسته به داعش، امروز- جمعه- اعلام کرد که 2 تن از عناصر مسلح این گروه حمله مسلحانه به یک مرکز خیریه در «سان برناردینو» در کالیفرنیا- در منطقه شرقی لس‌آنجلس- را اجرا کردند.

در این حمله که صبح چهارشنبه صورت گرفت، 14 تن کشته و 14 تن زخمی شدند.

در حالی‌که مطبوعات آمریکا، امروز به نقل از سه مسئول آمریکایی گزارش داده بودند که اعتقاد بر این است «شاوین مالک» که همسر وی نیز در این حمله مسلحانه مشارکت داشت، با «ابوبکر البغدادی» رهبر گروه تروریستی داعش بیعت کرده است.

شبکه تلویزیونی «سی‌ان‌ان» به نقل از یکی از این مسئولان خبر داد که مالک در صفحه کاربری خود در «فیس‌بوک» که به یک اسم مستعار ایجاد کرده، با سرکرده داعش بعیت کرده است.

به گفته منابع پلیس، عاملان حادثه کالیفرنیا به مسلسل و کلت کمری مسلح بوده‌اند و با برنامه قبلی اقدام به انجام این عملیات همزمان با برگزاری یک برنامه جمعی نموده‌اند.

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 485235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی EE ۲۰:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۳
    از مکافات عمل غافل مشو .....گندم از گندم بروید جو زجو انشاالله دارن محصول هایی که کاشتن آروم آروم برداشت میکنن ...نوش جونشون ....همش که برای مسلمونای بدبخت نیست....
    • بدون نام ۲۱:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۳
      درود و احسنت بر تو كه از كشته شدن انسان هاي ب گناه ابراز شادي مي كني
  • بی نام A1 ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۳
    71 8
    حالا آمريكا هى دست به پشت عربستان بكشه، واقعاً موجودات نادان و كودنى هستن كه اينجور دارن از قاتلين ملتشون دفاع ميكنن