ایسنا نوشت: رئیس اداره سینمایی و امور سمعی و بصری فرهنگ و ارشاد فارس از آغاز فعالیت گروه سینمایی «هنر و تجربه» از ۲۲ آذرماه در شیراز خبر داد.

 مهدی رنجبر گفت: پس از ماه‌ها تلاش و با همکاری گروه سینمایی «هنر و تجربه» این امکان میسر شد که آثاری که در زمره فیلم‌های خاص قرار می‌گیرند، روزانه در سه نوبت در مجموعه فرهنگی هنری حافظ در شیراز اکران شود.

رنجبر با بیان اینکه شیراز چهارمین شهری است که به سینمای هنر و تجربه می‌پیوندد، خاطرنشان کرد: از 22 آذرماه، هر شب سه فیلم اکران می‌شود.

وی یادآور شد: زمان اکران فیلم‌ها ساعت 17، 19 و 21 تعیین شده است و آثار سینمای هنر و تجربه، همزمان با شهرهای تهران، مشهد و اصفهان، در شیراز هم نمایش داده می‌شود.

رنجبر تهیه بلیت را از طریق مراجعه به پایگاه اینترنتی www.cinematicket.ir مقدور دانست و گفت: البته گیشه‌ای هم در تالار حافظ تعبیه شده که افراد می‌توانند با مراجعه به آن بلیت فیلم مورد نظر خود را تهیه کنند.

وی با اشاره به اینکه قیمت بلیت هر فیلم 4 هزار تومان تعیین شده است، گفت: آئین افتتاح رسمی سینمای هنر و تجربه، 25 آذر و با حضور چهره‌هایی از سینما به همراه مسئولان کشوری برگزار می‌شود و در این مراسم فیلم سینمایی «خواب تلخ»، اکران می‌شود.

۵۸۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 485089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =