میزان نوشت: کارگروه پزشکی، جستجو و نجات فدراسیون کوهنوردی با صدور اطلاعیه‌ای نسبت به سقوط بهمن در ارتفاعات هشدار داد.

کارگروه پزشکی، جستجو و نجات فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی با صدور اطلاعیه ای در خصوص ریزش بهمن در ارتفاعات هشدار داد.

در این اطلاعیه آمده است: خوشبختانه بارندگی های بسیار خوبی در سطح کشور از روز گذشته آغاز شده است و تاکنون نیز ادامه دارد. این بارش‌ها در ارتفاعات البرز از حدود 2500 متر به بالا به صورت برف بوده است. به نظر می‌رسد که ارتفاع برف در بلندی‌ها قابل توجه باشد و با توجه به شرایط برف قدیمی و قبلی، زمینه برای بروز بهمن در نقاط مستعد بسیار مهیا است.

بنابر این از کلیه کوهنوردان گرامی تقاضا می‌شود که برای آخر هفته با احتیاط بیشتری به کوهستان‌ها عزیمت کنند و از مسیرهای بهمن‌خیز اجتناب کنند.

همچنین با توجه به افت دما و وضعیت باد، شرایط ارتفاعات کاملا زمستانی است و احتیاط و ملاحظات خاص این فصل را باید در نظر داشت.

با آرزوی سلامتی و صعودی ایمن

کار گروه پزشکی، جستجو و نجات فدراسیون کوه نوردی و صعودهای ورزشی

 

امداد رسانی به 2300 نفر در برف و کولاک 48 ساعت گذشته

رییس سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: به 2300 نفر متاثر از برف و کولاک در استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، اصفهان، ایلام، چهارمحال بختیاری، زنجان، کردستان، کرمانشاه، گیلان، لرستان، مرکزی و همدان طی 48 ساعت گذشته امداد رسانی شده است.

ناصر چرخساز  افزود : در این زمینه به 530 نفر اسکان داده شد . 6 نفر مصدوم گزارش شده و 3 نفر نیز به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی همچنین از رها سازی 710 دستگاه خودرو از برف خبر داد و گفت: در عملیات های امدادرسانی، ٦٤تیم امدادی شامل 252 نفر با 64 دستگاه خودروی عملیاتی حضور داشتند.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 485059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =