پلیس آمریکا اعلام کرد دست کم 14 نفر در تیراندازی در سان برناردینو کشته شدند.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از منابع خبری در توئیتر پليس آمريکا از کشته شدن 14 نفر در تيراندازي سان برناردينو خبرداد. منابع محلی خبر داده اند که احتمالا سه نفر که عامل این تیراندازی بوده اند متواری شده اند.

صفحه خبرگزاری فرانسه در توئیتر نیز گزارش داد شاهدان عینی حادثه سن برناردینو گفتند مظنونان حادثه تیراندازی از محل حادثه گریختند و پلیس همچنان به دنبال آن ها می گردد.

در همین حال سی.ان.ان گزارش داده است 14 نفر دیگر در این حملات زخمی شده اند. 

پلیس تماسی تلفنی دریافت کرد که این حادثه را گزارش کرد و ما دریافتیم که با یک حادثه تیراندازی روبرو هستیم. نیروهای پلیس به طور گسترده ای به محل اعزام شدند. پس از آن نیروهای نهادهای مختلف پلیسی و امنیتی محلی به محل حادثه اعزام شدند. براساس اطلاعاتی که تا این لحظه داریم سه عامل تیراندازی وارد ساختمان محل حادثه شدند و شروع به تیراندازی کردند. آمار اولیه از کشته شدن چهارده نفر حکایت دارد و چهارده نفر نیز زخمی شده اند. این آمار احتمالا تغییر خواهد کرد. 14 نفری که زخمی شدند به بیمارستان های مختلف منتقل شده اند. علاوه بر نیروهای پلیس و امنیتی نیروهای فوریت های پزشکی و آتش نشانی نیز به محل اعزام شدند. نیروهای پلیس پس از حضور در محل بلافاصله در جستجو برای یافتن عاملان حادثه وارد ساختمان محل تیراندازی شدند.

4949

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 484801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =