فرمانده گروه 99 پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش گفت: امروز پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش از آمادگی بسیار خوبی برخوردار است و با آمادگی رزمی حافظ امنیت آسمان ایران زمین است.

امیر سرتیپ دوم حسام الدین عباسپور در خصوص آمادگی رزمی گروه 99پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش و حضور در رزمایش های اخیر گفت: گروه 99 پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش در حال حاضر با داشتن کارکنان ولایت مدار و متخصص به اوج آمادگی رزمی خود رسیده است و این آمادگی حضور در رزمایش محرم و محمد رسول الله 3 در مناطق غرب و شمال شرق کشور به وضوح دیده شده است.

وی افزود: در رزمایش اخیر دو گردان از توپ‌های 23 م.م و یک گردان دوش پرتاب حضور داشته‌اند که توانسته‌اند پهپادهای دشمن فرضی را که از مناطق مختلف وارد منطقه شده است با رصد کامل شناسایی و آنها را منهدم نماید و این نشان از آمادگی رزمی کارکنان گروه را می‌رساند.

عباسپور در پایان گفت: در حال حاضر در تمامی مناطق که گروه 99 پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش حضور دارد با چشمانی تیزبین، تمامی تحرکات را رصد می‌کند و اجازه حضور هیچ پرنده‌ای ناشناس به حریم ایران اسلامی که قصد تجاوز داشته باشد را نخواهد داد.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 484717

برچسب‌ها