امام جمعه مشهد مقدس با بیان اینکه خطر نفوذ تفکر یزیدی با ظاهر و نشان حسینی وجود دارد گفت:مردم کوفه هم امام حسین(ع) را دوست داشتند اما ظواهر دنیا آنها را فریب داد و یزیدی شدند.

مهمترین سخنان آیت الله علم الهدی در مراسم عزاداری اربعین حسینی در حرم رضوی که مهر آن را منتشر کرده به این شرح است:

** یزیدیان در لباس امام حسین (ع) و در لوای شیعه مخلص در دل مردم نفوذ می کنند و آنان را بر بالای سر یزید می برند.

** از روی لبخند برخی افراد که به آمریکا و انگلیس برای دستیابی به زندگی مادی لبخند می زدند و افرادی که جان‌برکف گرفته و در برابر استکبار ایستادگی می کنند می توان پیروان «حسینی» و «یزیدی» در جامعه را تشخیص داد.

** هر شخصی که دنیا او را فریب دهد و اسیر هوا و هوس شود، یزیدی است و فردی که به حرص قدرت و مال مردم را فریب می دهد و خون آنان را می ریزد نیز یزیدی محسوب می شود.

** خاصیت یک فرد حسین شناس این است که هرچه سیدالشهدا، نماینده و مظهر ایشان در هر عرصه سیاسی و اجتماعی گفت، بینش خود را با او تنظیم کند.

**همه مشکلات مردم از روی نادانی، جهل و بی‌بصیرتی است و وقتی مردم دشمن‌شناس و راه‌شناس نباشند گمراه می‌شوند. جهل و گمراهی مردم زمانی تأثیرگذار است که ندانند چه شخصی را باید بر سرنوشت اجتماعی و سیاسی خود مسلط کنند.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 484711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احسان A1 ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۱
    0 1
    تکبیر
  • بی نام A1 ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۱
    1 0
    "جهل و گمراهی مردم زمانی تأثیرگذار است که ندانند چه شخصی را باید بر سرنوشت اجتماعی و سیاسی خود مسلط کنند".......... دقیقا جهل و گمراهی مردم بود که نفهمیدن چه افرادی را بر سرنوشت اجتماعی و سیاسی خود مسلط می کنند......
  • بی نام A1 ۰۴:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۲
    15 1
    بلی یزیدیان همواره وجود دارند.پرسش این است که مسؤلینی که مقدمات اختلاس وسوء استفاده از اموال عمومی را برای افرادی فراهم نموده وآقایانی که به شدت از آن مسؤلین حمایت می کردند ، چه هستند،حسینی اند ؟؟
  • بی نام A1 ۰۵:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۲
    7 1
    عجب هوایی دارد این قدرت
  • بی نام IR ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۲
    2 0
    "هر شخصی که دنیا او را فریب دهد و اسیر هوا و هوس شود، یزیدی است و فردی که به حرص قدرت و مال مردم را فریب می دهد و خون آنان را می ریزد نیز یزیدی محسوب می شود."این مشخصات چقدر آشنا به نظر می رسند جناب علم الهدی