پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری نوشت: رییس جمهور همزمان با اربعین حسینی با حضور در کارخانه شیشه سازی مینا ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این مجتمع صنعتی، در جمع عزاداران حسینی به عزاداری اربعین پرداخت.

حجت الاسلام حسن روحاني روز چهارشنبه در بازديد از بخش‌هاي مختلف خط توليد كارخانه شيشه مينا، با توضيح مسوولان و متخصصان در جريان روند امور و چگونگي توليدات اين مجموعه توليدي و صنعتي قرار گرفت.

رييس جمهور سپس در جمع عزاداران اربعين حسيني در مسجد و حسينيه اين كارخانه حضور يافت و همراه با آنان براي سرور و سالار شهيدان اباعبدالله الحسين (ع) و خاندان عصمت و طهارت به عزاداري پرداخت.

روحانی پس از این بازدید در گفت‌و‌گویی با خبرنگاران ‌اظهار داشت: کسب روزی حلال، تلاش برای رفع نیازمندی‌های جامعه و مردم و کار و کوشش برای توسعه و آبادانی و رساندن کشور به قله‌های علم و پیشرفت، از اولویت‌های ایران اسلامی است.

وی تاکید کرد: امروز مبارزه با استکبار و دشمنان با کار، جهاد اقتصادی و تلاش و نه با شعار ممکن است و هرچه در مسیر پیشرفت، توسعه و آبادانی ایران اسلامی بیشتر تلاش کنیم دشمنان مایوس‌تر خواهند شد.

روحانی با تسلیت ایام اربعین حسینی، راهپیمایی میلیونی عاشقان اهل بیت (ع) در اربعین حسینی را با تاسی از حضرت زینب کبری (س) و اهل بیت (ع) دانست و اظهار داشت: عاشورا روز شور بزرگ حسینی و اربعین روز سوز حسینی است.

رییس جمهور حضور در جمع کارگران و تلاشگران در مسیر آبادانی و پیشرفت کشور و عزاداری با آنان در اربعین حسینی را نشاندهنده جایگاه ویژه کار و تولید برشمرد و گفت: این عزاداران هم نشانه‌ای از تلاش برای پیشرفت کشور هستند و هم عزاداری‌شان نشان از آمیختگی زندگی آنان به عشق اهل بیت (ع) دارد.

كارخانه شیشه سازی مینا در سال 1347 با هدف تامین بطرهای مصرفی در يك شرکت نوشابه سازی احداث گردید و تکمیل بسته بندی محصول را از چاپ روی بطری تا ساخت تشتک و جعبه پلاستیکی حمل نوشابه اجرا کرد.

اين شركت در ابتدا با يك كوره به ظرفيت 35 تن در روز و دو خط توليد شروع به كار كرد و در دو مرحله توسعه ظرفيت اسمي آن به 160 تن در روز و تعداد خطوط تولید آن به 5 خط ارتقاء یافته است.

رييس جمهور را در اين بازديد ربيعي وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي همراهي می كرد.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 484645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =