باهنر: ایرادی ندارد چند نفر از اصولگراها با هم رقابت کنند/ نظرسنجی واقعی 20 میلیون هزینه دارد

ایسنا نوشت:دبیرکل جبهه پیروان خط امام (ره) و رهبری گفت: اگر خطری از جانب اصلاح‌طلبان احساس نکنیم نیازی به اجماع میان کاندیداهای اصولگرا نیست.

 محمدرضا باهنر در جلسه هم اندیشی اصولگرایان کاشمر با بیان این‌که «مجالس از جمله مجلس نهم تاکنون فراز و نشیب‌ها و ایرادات زیادی داشته است» افزود: اگر می‌خواهیم مجلس دهم هم همانند مجلس کنونی اصولگراها اکثریت آراء را در دست داشته باشند باید دلمان آرام باشد و برای رسیدن به این هدف همه ما و فعالان سیاسی مسئول هستیم.

باهنر در ادامه گفت: در انتخابات مجلس ممکن است نظرها بر روی چند کاندیدا باشد، اگر خطری از سوی اصلاح طلبان احساس نشود این ایرادی ندارد که چند نفر از اصولگراها با هم رقابت کنند، ما و حاکمیت هم در مجلس برای فرد منتخب فرش قرمز پهن می‌کنیم اما اگر تردید دارید که با حضور چند اصولگرا ممکن است یک اصلاح طلب به مجلس برود همه ما مسئول هستیم و باید به اجماع برسیم.

دبیرکل جبهه پیروان خط امام (ره) و رهبری ادامه داد: وقتی کاندیداها را شورای نگهبان تایید می‌کند سخت است ما به این افراد بخواهیم نمره ریز بدهیم که تقوای افراد چقدر است و یا مدیریت‌شان چگونه است، حتی اگر به نتیجه هم برسیم اظهار و اعلام آن سخت بوده و دلخوری پیش می‌آید.

وی با بیان این‌که «اگر بخواهیم در خصوص صلاحیت‌ها بحث کنیم دعواها تند می‌شود به همین جهت تنها باید ببینیم چه افرادی نمره بالای 10 می‌آوردند» بیان کرد: آنچه می‌تواند در این خصوص تعیین کننده باشد میزان رای آوری است که با نظر سنجی به دست می‌آید.

باهنر با تاکید بر این‌که «نظر سنجی‌ها نباید بومی باشد و یا افراد طرفدار کسی باشند» افزود: اگر بخواهیم یک نظر سنجی در منطقه شما برگزار کنیم تا به واقعیت نزدیک شویم 20 میلیون تومان هزینه دارد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به این‌که «قبل از نظر سنجی کاندیداها باید همه تمکین کنند» عنوان کرد: اگر ادعا می‌کنیم هدفمان از رفتن به مجلس خدمت کردن است شرط اول داشتن اخلاق و مشروع بودن احکام است.

وی با اعلام این‌که «کاندیداها و یا طرفدارانشان نباید به شایعه، تهمت و دروغ و ... بپردازند» از کاندیداهای اصولگرا درخواست کرد تا بر ستادهای خود مسلط باشند و با متخلفان برخورد کنند.

دبیرکل جبهه پیروان خط امام (ره) و رهبری با تاکید بر این‌که «خدمت در مجلس با شایعه پراکنی و دروغ و افترا علیه دیگران نمی‌شود» گفت: آنچه می‌ماند این است که یک نهاد اصولگرایی بتواند بر رفتار ما حاکم باشد وگرنه در هر دوره نمایندگانی می‌آیند و می‌روند.

29220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 484644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیرسعیدابوزهرا IR ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۱
    3 1
    اصولگراهای واقعی درلیست جبهه ی پایداری اند.
    • بی نام EU ۰۶:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۳
      1 0
      تا وقتی افرادی مثل ولایتی، لاریجانی، رضایی و ... در اصولگراها هستند و وزن مشخصی هم در این جناح دارند کسی نمیگه پایداری اصولگراست