ایرنا نوشت: یک منبع امنیتی عراق اعلام کرد: گردان های حزب الله ضمن درگیری با پنج تروریست که قصد حمله انتحاری به زائران امام حسین(ع) را در مسیر عزیمت به کربلا داشتند، آنها را کشتند.

به گزارش پایگاه خبری «السومریه نیوز»، گردان های حزب الله با آمادگی کامل در کنار دیگر نیروهای امنیتی و پلیس عراق عملیات حفظ سلامت زائران اربعین حسینی را به عهده دارند و هر گونه تحرک مشکوک را زیر نظر دارد.
این منبع افزود: گردان های حزب الله صبح روز چهارشنبه با پنج تروریست انتحاری که قصد حمله به زائران اربعین حسینی عازم کربلا را داشتند، درگیر و آنها را کشتند.
این منبع اعلام کرد: این درگیری بیش از یک ساعت ادامه داشت و حرکت زائران امام حسین(ع) به سمت کربلا نیز بدون هیچ وقفه ای همچنان ادامه دارد.
گردان های حزب الله و گروه های بسیج مردمی مشارکت فعالانه ای در حفظ امنیت مسیرهای زائران پیاده امام حسین(ع) به سمت شهر کربلا را برای زیارت بارگاه ملکوتی آن امام همام دارند.
یک منبع پلیس عراق روز چهارشنبه نیز از انفجار یک بمب در جنوب غرب بغداد و زخمی شدن دو غیر نظامی در اثر آن خبر داد.
این منبع افزود: صبح چهارشنبه بمبی در یکی از کوچه های منطقه «البیاع» در جنوب غربی بغداد منفجر شد که در اثر آن دو غیر نظامی زخمی شدند.
این منبع که خواست نامش فاش نشود، افزود: نیروهای امنیتی بلافاصله محل انفجار را محاصره و زخمی ها را به بیمارستان منتقل کردند.
تروریست های داعش در ایام اربعین حسینی به قصد ایجاد ناامنی اقدامات تروریستی انجام می دهند.

4949

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 484635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =