۰ نفر
۱۱ آذر ۱۳۹۴ - ۰۶:۳۲

اقتصادنیوز نوشت:هزینه تمام شده برای مرغ پایین است، باید قیمت بالا رود تا مرغدار ضرر نکند. در حال حاضر قیمت مرغ در مجموع نسبت به هزینه‌های تمام شده پایین است.

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان مرغ گوشتی عنوان کرد: در حال حاضر بیشتر از یک میلیون تن مرغ ذخیره داریم و تولید بالا و تقاضا پایین است.

عطا‌الله حسن‌زاده  درباره تاثیر نوسان نرخ ارز بر بازار مرغ گفت: نوسانات ارزی در بازار مرغ تاثیری نگذاشته اما از طرفی مصرف داخلی پایین آمده و تولیدات داخلی زیاد شده‌است و برنامه‌ریزی از سوی دولت وجود ندارد و به این دلیل مرغ‌ها ارزان شده‌اند.

حسن‌زاده ادامه داد: با خریدهای جدیدی که از خارج وارد کشور می‌شود شاید در آن زمان نرخ ارز تاثیر بگذارد. در حال حاضر بیشتر از یک میلیون تن مرغ ذخیره داریم و تولید بالا و تقاضا پایین است.

وی اضافه کرد: مهر و آبان ماه کاهش تقاضا داشتیم اما از طرفی بازدهی در تولید بهتر شده‌ ا ست. با توجه به کاهش تقاضا و کاهش قیمت مرغ ما با پشتیبانی امور دام برای خرید مرغ‌ها هماهنگ می‌کنیم تا مرغداران ضرر نکنند و با خریدن آنها نوعی ذخیره‌سازی صورت می‌گیرد و تعادل در قیمت‌ها برقرار می‌شود.

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان مرغ گوشتی در پایان بیان کرد: هزینه تمام شده برای مرغ پایین است، باید قیمت بالا رود تا مرغدار ضرر نکند. در حال حاضر قیمت مرغ در مجموع نسبت به هزینه‌های تمام شده پایین است. 

 

3535

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 484615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =