مدیر عامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری اردبیل تصریح کرد: با تدابیر ویژه تلاش می‌کنیم تا این بازی حساس را مقابل این دو تیم بالای جدول با برد سپری کنیم تا تیم شهرداری اردبیل در پایان نیم فصل اول بتواند جایگاه مناسب‌ تر پیدا کند.

بابک پورپناهی اظهار کرد: ما دو بازی سختی را در برابر خونه به خونه بابل در هفته آینده به میزبانی این تیم و پیکان تهران در اردبیل به میزبانی اردبیل داریم که باید با تلاش بازیکنان، کادر فنی و آماده‌‌سازی تمام امکانات از سوی باشگاه به فکر کسب هر سه امتیاز این بازی‌ها باشیم.

وی تصریح کرد: با تدابیر ویژه تلاش می‌کنیم تا این بازی حساس را مقابل این دو تیم بالای جدول با برد سپری کنیم تا تیم شهرداری اردبیل در پایان نیم فصل اول بتواند جایگاه مناسب‌تر پیدا کند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی،‌ ورزشی شهرداری اردبیل با بیان اینکه بازی‌های آخر نیم فصل با حساسیت ویژه دنبال می‌شود، گفت: ما امروز یکی از این بازی‌های حساس را با برد شیرین مقابل صنعت نفت آبادان سپری کردیم و با حمایت تماشاگران موفق شدیم تیم سرشناس صنعت نفت را ببریم.

پورپناهی با بیان اینکه برای بازی‌های آینده نیز قطعاً کادر فنی تدابیری بیشتر و بهتر می‌اندیشند، افزود: بازی‌های تیم شهرداری اردبیل رفته رفته بهتر شده و ما قطعاً نتایج بهتر و مناسب‌تری را به دست می‌آوریم.

وی در مورد جذب بازیکنان جدید به تیم شهرداری اردبیل نیز بیان کرد: در صورت صلاحدید سرمربی و کادر فنی باشگاه ما آمادگی داریم در پست‌های کلیدی نسبت به جذب بازیکن در نیم فصل دوم اقدام کنیم.

پورپناهی اضافه کرد: ما همه جور حمایت‌ها و پشتیبانی‌هایمان را از تیم شهرداری اردبیل انجام می‌دهیم و امیدواریم این حمایت‌ ها و پشتیبانی‌ ها زمینه کسب نتایج مناسب‌ تری را برای این تیم در پایان لیگ آزادگان امسال به دست آورد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 484579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =