همایش «تبین نقش دانشجو در انتخابات» برگزار می شود

خانم افسانه اقبال نیا رئیس سازمان زنان حزب اسلامی کار کشور، ناصر نصیری نماینده سابق مردم شریف مغان(گرمی) در مجلس شورای اسلامی و حجت الاسلام سیدکمال الدین علوی دبیر مجمع روحانیون مبارز استان اردبیل میهمانان این همایش خواهند بود.

رئیس سازمان دانشجویی حزب اسلامی کار در استان اردبیل از برگزاری همایش «تبین نقش دانشجو در انتخابات» خبر داد.

 سید رضا علوی افزود: این همایش ساعت ۱۶روز دوشنبه هفته آینده مصادف با روز دانشجو برگزار می شود و ورود برای عموم مردم و دانشجویان آزاد خواهد بود.

رئیس سازمان دانشجویی حزب اسلامی کار در استان اردبیل با بیان اینکه در این همایش ۳نفر از اساتید استانی و کشوری حضور خواهند داشت ادامه داد: خانم افسانه اقبال نیا رئیس سازمان زنان حزب اسلامی کار کشور، ناصر نصیری نماینده سابق مردم شریف مغان(گرمی) در مجلس شورای اسلامی و حجت الاسلام سیدکمال الدین علوی دبیر مجمع روحانیون مبارز استان اردبیل میهمانان این همایش خواهند بود.

به گفته علوی قرار است در این همایش خانم خدیجه سلمانی به عنوان دبیر سازمان زنان حزب اسلامی کار استان اردبیل معرفی شود و این سازمان بصورت رسمی در استان شروع به کار خواهد کرد.

وی تصریح کرد در همایش «تبین نقش دانشجو در انتخابات» روند فعالیت جنبش دانشجویی و تاثیر آن در دوره ها و دولت های مختلف درجامعه و نقش این قشر علمی و جوان در انتخابات ها مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

همایش «تبین نقش دانشجو در انتخابات» برگزار می شود

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 484577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =