شهردار ارومیه بر کاهش فاصله طبقاتی با اجرای پروژه های عمرانی تاکید کرد

شهردار ارومیه در دیدار با شهروندان منطقه توپراق قلعه پروژه های عمرانی شهرداری ارومیه را در کاهش فاصله طبقاتی در ارومیه موثر دانست وگفت: بعد از اجرای پروژه تقاطع طبقاتی ابوذر در این منطقه شاهد رونق کسب و کار و بهبود و زیبا شدن منظر مبلمان شهری آن هستیم.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی ،محمد حضرت پور، شهردار ارومیه در ادامه دیدار های مردمی اش در مسجد سالار شهیدان منطقه توپراق قلعه، خدمتگزاری به مردم را فرصتی ارزشمند و مقدس خواند و گفت: در نتیجه تعامل مداوم و مطلوب مدیریت شهری با مردم است،که عملکرد شهرداری ارومیه را از نظر شهروندان در حد مطلوب قرار داده است.

حضرت پور در ادامه با تقدیر از اهتمام ویژه شورای اسلامی شهر در توجه به مناطق محروم و پیگیری مشکلات آنها گفت: شهرداری ارومیه به دنبال ساماندهی مشکلات این مناطق است و تاکنون 20 درصد از اهداف و برنامه های خود در توسعه و آبادانی شهر تحقق یافته است.

وی پروژه های عمرانی شهرداری ارومیه در کاهش فاصله طبقاتی در ارومیه موثر دانست و گفت: بعد از اجرای پروژه تقاطع طبقاتی ابوذر در این منطقه شاهد رونق کسب و کار و بهبود و زیبا شدن منظر مبلمان شهری آن هستیم.

شهردار ارومیه با انتقاد از تخریب باغات قدیمی و پوشش گیاهی حاشیه شهر تصریح کرد : این امر باعث آسیب پذیری و عدم مقاومت بافت شهری در مقابل وقوع سیل و حادثه های مشابه می شود .

وی 25 درصد جمیعت شهر ارومیه را در بین رده سنی 15 تا 25 سال عنوان کرد و تاکید کرد: باید تمامی مسئولان ادارات در فکر بسیج امکانات و ایجاد تمهیدات برای اشتغال، مسکن و ازدواج این قشر عظیم باشند،که در صورت عدم تحقق آن این فرصت بی نظیر و پویا به تهدید تبدیل نشود.

حضرت پورکه در مسجد سالار شهیدان صحبت می کرد با اشاره به منطقه ویژه اقتصادی سرو اظهار داشت: سند راهبردی کشاورزی ارومیه باید از محور کشارزی به سمت صنعتی و تجاری حرکت کند .

وی در ادامه منطقه توپراق قلعه دارای نقش تاریخی در دفاع از آرمانهای انقلاب اسلامی دانست و عنوان کرد : پنج هزار سال است که مردم ارومیه که با رنگین کمانی از اقوام و مذاهب در کنار یکدیگر زندگی مسالمت آمیزی دارند و ریشه های فرهنگی و تاریخی آنها گسست ناپذیر است .

شهردار ارومیه در پایان سخنانش با بیان اینکه سرویس های امنیتی و جاسوسی انگلیس همیشه به دنبال رخنه و نفوذ در مناطق مرزی ایران هستند، اظهار داشت : مهمترین مرحله برای جذب سرمایه گذاران در استان تامین امنیت است، که با جانفشانی های نیروهای نظامی و بسیجی شرایط مطلوبی برای تحقق این امر ایجاد شده است و شهروندان باید در فکر تقویت آن برای شکوفایی پتانسیل های اقتصادی و فرهنگی باشند .

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 484562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =