۰ نفر
۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۱

روزنامه نیویورک پست کوئنتین تارانتینو کارگردان برنده اسکار را به دروغ‌گویی متهم کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نیویورک‌پست ادعا کرده است که کارگردان «داستان عامه‌پسند» برای نشان دادن چهره‌ای قدرتمند از خود به دروغ گفته که مدتی را در زندان گذرانده در حالی که این موضوع واقعیت ندارد.

این روزنامه که از زمان شرکت کردن تارانتینو در تظاهرات علیه خشونت پلیس تبدیل به دشمن شماره یک او شد، ادعا کرد که هیچ مدرکی در رابطه با بازداشت و زندانی شدن تارانتینو نزد سازمان‌های قانونی لس‌آنجلس وجود ندارد. کارگردان «جانگوی آزاد شده» در طی 23 سال گذشته همواره در مصاحبه‌های خود گفته که مدتی را در زندان شهر لس‌آنجلس گذرانده است.

یکی از مقامات کلانتری شهر لس‌آنجلس درباره این موضوع به نیویورک‌پست گفت : «با بررسی سوابق زندانی‌ها به این نتیجه رسیدیم که هیچ‌گونه سابقه‌ای به نام تارانتینو وجود ندارد.»

بر اساس نوشته‌ی روزنامه‌ی نیویورک پست، تارانتینو نخستین بار سال 1992 و هنگام تبلیغ فیلم «سگ‌های انباری» این ادعا را مطرح کرده است. تارانتینو در این باره به صدای پاریس گفته بود : «من به دلیل پرداخت نکردن جریمه‌های رانندگی هشت روز را در زندان شهر لس‌آنجلس گذراندم. نخست فکر می‌کردم زندان مکان مناسبی برای خلق چند دیالوگ است اما پس از مدتی فهمیدم که فقط وقت تلف کردن است. در زندان با شما مانند حیوان رفتار می‌کنند.»

پس از شرکت تارانتینو در تظاهرات اعتراضی به خشونت پلیس بسیاری از نهادها و اتحادیه‌های پلیس در آمریکا خواستار تحریم فیلم جدید این کارگردان شدند، با این وجود تارانتینو حاضر به عقب‌نشینی از مواضع خود نشده است. «هشت نفرت‌انگیز» آخرین ساخته‌ی کوئنتین تارانتینو از روز کریسمس به سینما خواهد آمد.

کارشناسان صنعت سینما درباره تاثیر این تحریم‌ها بر فیلم تارانتینو نظرات متفاوتی دارند. درحالی که برخی این تحریم‌ها را باعث کم شدن فروش فیلم‌ می‌دانند، دیگران این تحریم‌ها را به عنوان عامل افزایش فروش فیلم در نظر می‌گیرند.

منبع : گاردین / 30 نوامبر

58241

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 484444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =