باشگاه خبرنگاران جوان نوشت:مشاور رسانه‌های رئیس جمهور گفت: نامه مقام معظم رهبری به جوانان غربی نسخه شفابخش برای درمان ویروس تروریسم است.

محمدرضا صادق مشاور رسانه‌ای رئیس جمهور با اشاره به نامه دوم مقام معظم رهبری به جوانان غربی اظهار داشت: انگیزه نگارش و خطاب این نامه حوادث تروریستی تلخی که اخیرا در فرانسه رقم خورد عنوان شده که تبیین و توصیه‌های بسیار ارزشمندی را برای مخاطبین خاص و عام خود دارد.

مشاور رسانه‌های رئیس جمهور افزود: از زاویه تحولات تاریخی روابط بین‌الملل هم دلایل ضرورت صدور و آثار مهم نامه حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی را می‌توان مورد بررسی قرار داد.

وی با بیان اینکه با واکاوی وقایع و تحولات تاریخ رخدادهای حال و آینده را می‌توان شناخت و حتی ارزیابی و پیش‌بینی کرد، گفت: روابط سلطه آمیز و میل فزاینده قدرت‌های استکباری به سلطه‌گری در طول تاریخ، زمینه‌ساز حوادث و رویدادهای تلخ و عجیبی در جوامع گوناگون بوده است.

صادق یادآور شد: قدرت‌های سلطه‌گر همواره در پی تسلط بیشتر بر نقاط فراسرزمینی خود بوده و هستند و اگر در قرن 19 تا جنگ جهانی اول، تئوری و الگوی روابط بین‌الملل برپایه‌ی موازنه قوا بود و یا بخش اعظم قرن بیستم بر پایه جهان دو قطبی بود از دهه آخر قرن 20 تاکنون ، دیگر سازی‌های موهوم و خیالی دست مایه زیاده خواهی قدرت‌های استکباری شده است.

مشاور رسانه‌ای رئیس جمهور اضافه کرد: سازماندهی و تقویت گروه‌های تروریستی و تکفیری به وسیله دستگاه‌های امنیتی- اطلاعاتی قدرت‌های جهانی و کشورهای مرتجع منطقه در دو دهه گذشته، پیش زمینه‌ی حوادثی است که امروز وحشت عمومی را برای مردمان جهان برانگیخته است.

صادق ادامه داد: تبیین حقایق این ماجرا خصوصا برای نسل جوان و آینده‌سازان جهان از عهده رهبران خردمند، فرهیخته و الهی برمی‌آید و نامه رهبر معظم انقلاب اسلامی خطاب به عموم جوانان مغرب زمین در این برهه، توصیف و تبیین عالمانه‌ای از حقایق و واقعیت‌ها در حوزه‌های مختلف و خصوصا وضعیت فرهنگی جهان است.

وی بیان کرد: در واقع این نامه کیفرخواستی حکیمانه برای محکمه تاریخ و وجدان‌های خفته و بیدار بشری است.

مشاور رسانه‌ای رئیس جمهور تأکید کرد: این نامه دفاعیه‌ای از موضع عزت و غیرتمندانه از مظلومان عالم است.

صادق در پایان خاطرنشان کرد: این نامه نسخه شفابخشی برای درمان و مقابله با ویروس تروریسم تولید شده در آزمایشگاه‌های قدرت‌های سلطه‌جو و مستکبر است.

27214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 484398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =