سرمربی تراکتورسازی تبریز در واکنش به شایعه جدایی از این باشگاه از مشکلات موجود در این تیم گلایه کرد و گفت: فقط به بازی با استقلال فکر می کنم!

به گزارش خبرآنلاین به نقل از ورزش 3، تونی اولیویرا بعد از برد خارج از خانه مقابل ملوان، با این اظهارنظر از سوی مدیران تیم تراکتور مواجه شده که به دلیل مشکلات خانوادگی قصد ترک این تیم را دارد!

تونی که با اتوبوس تیم سفر 10 ساعته ای را از انزلی به تبریز آغاز کرده اما طور دیگری سخن می گوید: در حال حاضر فقط این را می گویم که من به چیزی جز بازی استقلال فکر نمی کنم. ما بازی حساسی در جام حذفی داریم و باید به فینال برسیم و شانس خود را برای کسب جام زنده نگه داریم . بنابراین از قول من همین را بنویسید.

وقتی از او درباره شرایط باشگاه و البته نارضایتی های وی از مدیریت سئوال می کنیم، تونی جواب می دهد: من از این که بازیکنان خوب تیمم را از دست می دهم خوشحال نیستم. ما امسال یک تیم تازه ساخته ایم و حالا دوباره بازیکنان ما در نیم فصل به تیم های دیگر می روند. کار من ساخت تیم است و با وجودی که با زحمت این کار را پیش برده ایم اما شرایط کاملا علیه ماست. شما بگویید چگونه می شود برای 5 بازیکن اصلی تیم جانشین پیدا کرد ؟

تونی درباره موضوع دستمزدعقب افتاده اش هم می گوید: دستمزد موضوع تازه ای نیست. به هرحال باشگاه به تعهد خود عمل نکرده است.

او همچنین درباره نارضایتی همسرش از حضور او در ایران هم می گوید: این مسئله ایست که باید با مدیر باشگاه درباره اش حرف بزنم . اما همانطور که گفتم در حال حاضر تنها به بازی استقلال فکر می کنم و اینکه به فینال برسیم.

با حرفهای تونی باید دید واکنش باشگاه در این موقعیت پیچیده چه خواهد بود. به نظر آنها روی تغییر این مربی پرتغالی جدی بوده اند اما تونی فعلا قصد ندارد میدان را خالی کند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 484286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =