استاندار سمنان یکی از مهمترین وظایف پلیس را امنیت برای مردم و ناامنی برای متخلفین عنوان کرد

دکتر خباز استاندار سمنان در دیدار با فرماندهی نیروی انتظامی استان و معاونین یکی از مهمترین وظایف پلیس را امنیت برای مردم و ناامنی برای متخلفین از جمله اوباش ، قاچاقچیان و سارقین عنوان کرد

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین ایشان با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی به عنوان بازوان توانمند نظام هستند خاطر نشان کرد : وجود پلیس مایه آرامش مردم است و اگر تلاشهای شبانه روزی پرسنل نیروی انتظامی نباشد مردم احساس ناامنی می کنند .
وی با اشاره به اینکه استان سمنان از لحاظ وسعت جزء شش استان اول کشور است گفت : علیرغم وسعت جغرافیایی، امنیت در استان بسیار خوب بوده است که جای قدردانی دارد .
استاندار سمنان سلامت و امنیت را از نعمتهای الهی عنوان کرد و گفت : پلیس با جلوگیری از ناامنی و برخورد با متخلفین نظم و امنیت را به مردم هدیه می دهد.
ایشان ایجاد امنیت برای مردم را از وظایف اصلی و اولویت کاری پلیس برشمرد و گفت : نباید اقتدار پلیس که اقتدار نظام است خدشه دار گردد .
وی افزود : کسانی که می خواهند نظام را درجامعه بر هم بریزید و با هرج و مرج ایجاد ناامنی کنند نیروی انتظامی باید برخورد جدی نماید تا درس عبرتی برای دیگران باشد .
در این جلسه سرهنگ قاسمی فرماندهی انتظامی استان سمنان گفت : نیروی انتظامی با تمام توان و امکانات در ایجاد امنیت مردم انجام وظیفه خواهد نمود .
همچنین ایشان گزارش و آماری از عملکرد نیروی انتظامی در بخشهای مختلف ارائه نمود .

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 484231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =