جانشین فرمانده کل ارتش گفت: ه‍ر جا دشمن تهدید کند نیروهای نظامی راه نفوذ را بر آنان خواهند بست و وظیفه نیروهای نظامی است که این جای پاها را شناسایی و راه های نفوذ را ببندد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از هرمزگان، امیر سرتیپ سیدعبدالرحیم موسوی در جمع خبرنگاران در بندرعباس، بیان داشت: زمانی جنگ به صورت فیزیکی بود، اما امروز شیوه های جنگی نرم و سخت، پیدا و پنهان است و همه عرصه های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی را در بر می گیرد.

وی عنوان کرد: دشمن با چهره های مختلف ظاهر می شود، گاهی با چهره دوست و گاهی در قامت دشمن قد علم می‌کند. نیروهای نظامی در تمامی عرصه ها حضور فعال دارند و راه های نفوذ دشمن را شناسایی می کند و راه را بر ورود آنها می بندد.

سرتیپ موسوی اظهار داشت: دشمن بدنبال جای پا برای ورود به کشور است. وظیفه نیروهای نظامی است که این جای پاها را شناسایی و راه های نفوذ را ببندد. نیروهای نظامی مانند گذشته تنها در یک جبهه فعال نیستند و باید در تمامی حوزه ها حضوری فعال داشته باشند.

به گفته وی نیروهای نظامی امروز در تمامی عرصه های تصمیم گیری کرسی اظهارنظر دارد، امنیت اقتصادی و تجاری در دست نیروهای مسلح است و وظیفه خطیری به عهده نیروهای مسلح گذاشته شده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 484200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =