مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان گفت: گردهمایی مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سراسر کشور با معاونت فرهنگی وزارت 25 آذر ماه در بندرعباس برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از هرمزگان، علیرضا درویش نژاد در این خصوص به خبرنگاران گفت: در ابتدا بنا بود این نشست سوم آذر ماه برگزار شود که با رایزنی های انجام شده به بعد از اربعین موکول شد و 25 الی 26 آذر ماه در هتل هرمز بندرعباس برگزار می شود.

وی عنوان کرد: در این گردهمایی که با محوریت مسائل فرهنگی در شاخه های مختلف و کلان برگزار می شود ، دکتر صالحی معاون وزیر در امور فرهنگی با 32 مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سراسر کشور به مدت دو روز نشست تخصصی خواهند داشت.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان اذعان داشت : انتخاب هرمزگان به عنوان میزبان و مجری این برنامه بر اساس عملکرد خوب این اداره کل در حوزه های فرهنگی بود و مطمئنا این رویداد ، ثمرات و نتایج بسیار خوبی را در آینده برای فرهنگ استان رقم خواهد زد.

درویش نژاد اضافه کرد: معرفی ظرفیت های استان هرمزگان به مدیران کل سراسر کشور و مقامات وزارتخانه از اهداف اصلی این میزبانی می باشد تا از این طریق زمینه همکاری های بیشتر با سایر استان ها در بخش های فرهنگی هموارتر و فراهم شود.

وی به برگزاری نمایشگاه های متعدد در بخش جنبی این همایش اشاره کرد و گفت : با برنامه ریزی های صورت گرفته با بخش های مختلف فرهنگی و هنری و همچنین فعالان و پیشکسوتان این حوزه تمام ظرفیت ها و توانمندی های هرمزگان در بخش فرهنگ در محل برگزاری همایش به نمایش گذاشته خواهد شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان به اجرای برنامه های هنری توسط هنرمندان در این همایش اشاره کرد و افزود : در مراسم استقبال و افتتاحیه همایش هنرمندان هرمزگان به هنر نمایی خواهند پرداخت.

گفتنی است : همایش مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سراسر کشور با حضور معاون فرهنگی وزیر ارشاد به مدت دو روز 25 و 26 آذر در بندرعباس برگزار می شود .

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 484194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =