سرمربی تیم فوتبال نفت تهران از بازی این تیم با پرسپولیس می‌گوید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ منصوریان گفت: امروز اصلا خوب نبودیم. پرسپولیس بعد از 9 روز استراحت آمد و ما از یک بازی 120 دقیقه‌ای می‌آمدیم که طبیعی بود خسته تر باشیم. قبول دارم؛ پرسپولیس خیلی موقعیت از دست داد و روی هنر دروازه‌بانمان نیمه اول را یک - هیچ رفتیم داخل رختکن.در اصل اما ما وقتی به بازی برگشتیم که طارمی پنالتی‌اش را از دست داد. ما تیم جوانی داریم مثل آقای برانکو و ایمان مبعلی را به سختی به این بازی رساندیم، چون نیاز به بازیکن با تجربه داشتیم. 

او در مورد نوع گل زدن تیمش و شیوه حفظ نتیجه‌ش گفت: برای ما شده گل بدتر از این بخوریم؛ مهم نبود برای من چطور گل بزنیم، مهم گل‌زنی بود که به نتیجه رسیدیم.

منصوریان همچنین به هوادان پرسپولیس تبریک گفت: به ادبیات هواداران تبریک می‌گویم و استقلال و پرسپولیس می‌توانند الگو باشند برای سایر تیم‌های این کشور. 


از او در مورد مشکل با بیرانوند و بازگشت او به ترکیب گفت: ما مشکلی با بیرانوند نداشتیم. من نمی‌توانم به پسرم هر کار اشتباهی کرد بگویم عالی بودی و خوب بودی. ما برای او این کار را کردیم و امروز نتیجه‌اش را دیدم که سرمایه ملی مملکت‌مان چه بازی خوبی ارائه داد.

258 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 484170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =