۰ نفر
۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۲

توئیتر ظهر امروز حساب کاربری افرادی را که اقدام به توئیت یا بازتوئیت مصاحبه سردار سلیمانی کرده بودند به حالت تعلیق درآود.

محمدرضا نوروزپور :  توئیتر ظهر امروز حساب کاربری افرادی را که اقدام به توئیت یا بازتوئیت مصاحبه سردار سلیمانی کرده بودند به حالت تعلیق درآود.

از عصر امروز عده ای از کاربرانی که حساب کاربری آنها به خاطر توئیت یا بازتوئیت مصاحبه سردار سلیمانی فرمانده سپاه قدس، به حالت تعلیق در آمده در حال اعتراض به این شبکه اجتماعی هستند.

امروز مصاحبه ای از سردار سلیمانی در رسانه های ایرانی به نقل از الوقت منتشر شد که در آن فرمانده سپاه قدس ایران گفته بود:  برای پیدا کردن شهادت دشتها و کوهها را پیموده‌ام.

شبکه اجتماعی توئیتر حالا یا به اشتباه و یا از سر خصومت با سردار سلیمانی و یا شیطنت حساب کاربری عمده کسانی که این خبر را توئیت یا باز توئیت کرده بودند به حالت تعلیق در آورده و سپس از آنها خواست که دیگر بار مطالبی از این دست ، به ادعای او «اسپم» در این شبکه منتشر نکنند.

چنین اقدامی از سوی توئیتر در حالی است که هزاران نفر از تروریست های داعش و القاعده در این شبکه اجتماعی حساب کاربری دارند و از ابتدای فعالیت داعش تا کنون برای این شبکه تروریستی تبلیغات می کنند.

یکی از کاربران شبکه اجتماعی توئیتر نوشته است این اقدام توئیتر در ارتباط با مذاکره اخیر مقامات اسرائیلی با برخی از سایت های جستجوگر و شبکه های اجتماعی از جمله گوگل، یوتیوب و تویئتر برای مسدود کردن محتویات مربتط با سردار سلیمانی است.

نکته حائز اهمیت اینکه جمع زیادی از معترضین به این اقدام توئیتر را روزنامه نگاران غیر ایرانی تشکیل می دهند که به شدت خواستار ارائه توضیح از سوی تویئتر برای این اقدام هستند.

noroozpour@

4949

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 484169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۹
    44 83
    آره اکونت من رو هم ساسپند کردن
    • بی نام A1 ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۹
      79 22
      تو که آی پی ایران داری مگه توئیتر فیلتر نیست؟ اکانت با گزارش ساسپند میشه کار خلاف انجام دادی بلاک شدی
    • محمد A1 ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۹
      10 1
      بی نام دوشنبه 9 آذر 1394 18:41:09 در بعضی آی اس پی های ایران توییتر با پروتکل اس اس ال با اچ تی تی پی اس فیلتر نیست ، مثل آی اس پی من ، اگه خبر آنلاین سانسور نکنه اسم شرکت معروف رو می تونیم بگم . . .
  • بی نام DE ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۹
    88 78
    معلومه. چون یکی از سهامداران عمده توییتر یک شاهزاده عربستانی است...
    • بی نام US ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۹
      87 12
      اگه ما هم به جای اعتراض کردن از همین سهامدارا بودیم اوضامون این نبود
    • میاندواباذربایجان A1 ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۹
      62 28
      .شما فقط سردار رو به جنگجوی ایرانی میشناسید....اما اون کسی که نذاشته 5 سال تروریست هایی که در سوریه و عراق هستش ,یکیشون به ایران اسلامی نفوذ کنه این سردار بوده اگه این سردار نبود ما هم مثل شما و فرانسوی ها بودیم
  • بی نام IR ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۹
    ادعای آزادی بیان خیلی راحته ولی پای منافع که برسه دم خروس توییتر آزادی خواه هم می زنه بیرون.
  • بی نام IR ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۹
    16 6
    بیخیال این شبکه ها ی اجتماعی همشون کشکند سخنان سردار را چه نیاز به اینها.. سخنان ارزشمند انسانهای ارزشمند را سینه سینه نشر دهید با کلام مبارک کل عالمم میگیره...یا حق
  • حسن A1 ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
    12 2
    "یریدون لیطفوا نورالله والله متم نوره"