اعضای باندی که اقدام به سرقت داخل خودرو می کردند در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان دستگیر و به 100 فقره سرقت اعتراف کردند و در مخفیگاه انها 150 حلقه زاپاس خودرو یافت شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از  پایگاه خبری پلیس سرهنگ ستار خسروي با بيان اين مطلب اظهار داشت: در پي وقوع چندين فقره سرقت داخل خودرو در محدوده شرق شهر اصفهان و شكايت مالباختگان به پايگاه شرق پليس آگاهي استان پرونده اي در اين زمينه تشكيل و پيگيري آن در دستور كار كارآگاهان قرار گرفت.

وي افزود: در اين زمينه گشت هاي ويژه اي به صورت محسوس و نامحسوس در سطح شهر فعال شده و اقدامات خاص پليسي براي دستگيري سارقان انجام گرفت كه سرانجام پس از يك هفته كارآگاهان توانستند رد پاي سه نفر از سارقان سابقه دار را در اين سرقت ها به دست آورند.

اين مقام مسئول عنوان داشت: با شناسايي هویت سارقان ماموران با هماهنگي مقام قضائي طي يك عمليات ويژه متهمان را دستگير و در بازرسي از مخفيگاه آنان تعداد قابل توجهي اموال مسروقه را كشف كردند. 

وي با اشاره به كشف 150 حلقه زاپاس از مخفيگاه سارقان از شهرونداني كه از آنان زاپاس خودرو به سرقت رفته خواست تا به منظور پيگيري پرونده خود به پايگاه شرق پليس آگاهي استان واقع در خيابان لاله جنب پليس مبارزه با مواد مخدر مراجعه كنند.

خسروي با بيان اينكه متهمان در تحقيقات صورت گرفته به 100 فقره سرقت اعتراف كردند عنوان داشت: بيشتر اين سرقت ها در نقاط خلوت و از خودروهاي فاقد تجهيزات ايمني انجام گرفته كه پليس به دنبال شناسايي مالباختگان و تكميل پرونده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 484142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =