نگاه ذوبی‌ها به صدر/ شاهکار تونی در انزلی/ دربی ته جدولی‌ها را فولاد برد

در سه بازی مهم امروز لیگ برتر نتایج جالبی رقم خورد و ذوب‌آهن به صدر جدول نزدیک‌تر شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سه بازی مهم لیگ برتر بعد از بازی نفت - پرسپولیس به اتمام رسیدند که در مهم‌ترین بازی ذوب‌آهن با سه گل پدیده را شکست داد. 
شاگردان یحیی گل‌محمدی موفق شدند در این بازی حریف را تار و مار کنند و با گل‌ حسن زاده در نیمه اول و گل‌های حسن‌زاده و تبریزی تبریزی در نیمه دوم پدیده را از پیش رو بردارند و به رتبه سوم جدول بازگردند. 

در انزلی؛ تیم‌های ملوان و تراکتور به مصاف هم رفتند تراکتور‌ی‌ها موفق شدند با نتیجه یک بر صفر میزبان خود را شکست بدهند. تونی اولیویرا بعد از مدت‌ها تیم خود را به خوبی هدایت کرد تا به رده نهم جدول برسند. تک گل تراکتور را حمزه یونس به ثمر رساند. با این پیروزی تونی در تراکتورسازی ابقا شد و گزینه های جانشینی خود را ناامید کرد.
در دربی ته جدولی‌ها هم فولاد و استقلال اهواز به مصاف هم رفتند که ابتدا استقلال اهواز با پنالتی فرزاد آشوبی از حریف پیش افتاد؛ اما در نیمه دوم مهرداد جماعتی بازی را به تساوی کشاند تا فولاد از ضعیف‌ترین تیم لیگ هم شکست نخورد. در دقیقه 96 سرانجام فولاد از روی نقطه پنالتی و توسط حسین ابراهیمی برای دومین بار دروازه حریف را باز کرد تا برنده این مسابقه شود.
258 43
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 484141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =