۰ نفر
۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۰

تسنیم به نقل از حسین مهاجران رئیس اتحادیه فروشندگان میوه وتره بار نوشت:بخشی از گوجه امسال دچار سرمازدگی شده و کمبود عرضه گوجه به بازار، قیمت این محصول را افزایش داده است.

قیمت گوجه فرنگی در بازار مصرف افزایش یافت. به طوری که هرکیلوگرم گوجه فرنگی بوته‌رس در سطح شهرحدود 4 هزار تومان و گوجه فرنگی گلخانه ای 7 هزار تومان به فروش می‌رسد.

بنا بر این گزارش، سیب زمینی، پیاز و گوجه فرنگی از محصولاتی هستند که هر از چند گاهی قیمت آنها تغییراتی قابل توجهی می‌کند، به طوری که در یک مقطع به دلیل تولید زیاد  و برای جلوگیری از ضرر و زیان کشاورزان امحاء می‌شود و در مقطعی دیگر مانند امروز قیمت  آنها سر به فلک می‌کشد.

حسین مهاجران  رئیس اتحادیه فروشندگان میوه وتره بار با اشاره به اینکه بخشی از گوجه امسال دچار سرمازدگی شده است، اظهار کرد: کمبود عرضه گوجه به بازار، قیمت این محصول را افزایش داده است.

وی افزود: امیدواریم که قیمت این محصول تا 20 روز آینده با آمدن گوجه چابهار مناسب شود.

مهاجران با بیان اینکه در میداین مرکزی میوه و تره نیز قیمت گوجه تقریبا دو برابر شده است، گفت: هرکیلوگرم گوجه فرنگی گلخانه‌ای در میادین مرکزی میوه و تره بار به صورت عمده 4هزار و 500 تا 5 هزار تومان، گوجه فرنگی بوته رس شیراز 3 هزار تومان تا 3 هزار و 800  و گوجه انباری هزار و 500 تا 2 هزار تومان خرید و فروش می‌شود.

 

22339

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 484112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =