ایسنا نوشت: اسد الله بادامچیان گفت: حزب موتلفه در پی دستیابی به وحدت حداکثری در جبهه اصولگرایی است و در این زمینه با آقای لاریجانی نیز وارد مذاکره شده‌ایم و در نهایت مطیع نظرات شورای فقها خواهیم بود.

این عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی درباره برگزاری جلسات هشت نفره اصولگرایان ( حبیبی، فدایی، آقاتهرانی، محصولی، باهنر، زاکانی، بادامچیان و حداد عادل) با بیان اینکه جلساتی از این دست در گذشته نیز بارها برگزار شده و در آینده نیز برگزار خواهد شد، اظهار کرد: این جلسه هشت نفره، یک جلسه مشورتی بوده که برای رسیدن به وحدت یکپارچه در جریان اصولگرایی برگزار خواهد شد.

وی همچنین درباره شورای همگرایی اصولگرایان و امکان تشکیل شدنش در ماه‌های منتهی به انتخابات اظهار کرد: امیدواریم به زودی شورای همگرایی اصولگرایان تشکیل شود تا در یک فضای همدلی و همزبانی به وحدت مدنظرمان برسیم.

بادامچیان با تاکید بر اینکه حزب موتلفه همواره بر محوریت روحانیت در فعالیتهای خود توجه داشته و دارد، گفت‌: برای ما که در خط ولایت و فقاهت قرار داریم همیشه توجه به روحانیت اهمیت داشته و اصولاً محوریت یافتن روحانیت را برای همه تشکل و جریانی مفید می دانم و از همین جهت توصیه می کنم که اصلاح‌طلبان نیز در درون خود تابع جمع روحانیت باشند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اعلام اینکه در زمینه رسیدن به وحدت با علی لاریجانی جلساتی را برگزار کرده ایم، اظهار کرد: جلسات ما برای رسیدن به وحدت تنها به نشست‌های مشترکمان با جمعیت ایثارگران و جبهه پایداری محدود نمی‌شود و در این زمینه با آقای لاریجانی،‌ جبهه پیروان خط امام (ره) و رهبری و نیز جامعه روحانیت و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم جلساتی را برگزار کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه در نظام اسلامی انتخابات با پیروزی و شکست همراه نخواهد بود، اظهار کرد: ما در مسأله شناسایی و معرفی کاندیداها و مشورت‌های لازم در این زمینه با سایر تشکل‌های اصولگرایی، به دنبال سهم خواهی نیستیم و در مورد مجلس دهم هم انتظار داریم تا مجلسی شکل بگیرد که بتواند در آینده مسائل کشور را پیگیری کرده و مجلسی راهگشا باشد.

بادامچیان افزود: من بحث پیروزی و شکست را در انتخابات، غلط می‌دانم و معتقدم هرگونه جریانی باید بنا به وظیفه، برنامه‌های خود را برای انتخابات عرضه کند تا ملت به هر جریانی که آن را مفیدتر تشخیص داد، رای دهد و اینکه بگوییم در انتخابات این یا آن جریان پیروز شد و دیگری شکست خورد، معنایی ندارد.
29213

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 484087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =