تسنیم نوشت: رهبر حزب کارگر در آستانه درخواست از اعضای حزب خود در پارلمان است تا با حمله نظامی به سوریه مخالفت کنند.

رهبر حزب کارگر در آستانه درخواست از اعضای حزب خود در پارلمان است تا با حمله نظامی به سوریه مخالفت کنند. این اقدام جنجال‌برانگیز می‌تواند باعث بحرانی بی‌سابقه در تاریخ این حزب شده و رهبران سیاه را مجبور به استعفا کند.

به گزارش تلگراف، جرمی کوربین، رهبر حزب کارگر در آستانه درخواست از اعضای حزب خود در پارلمان است تا با حمله نظامی به سوریه مخالفت کنند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از تلگراف، سه نفر از متحدان نزدیک کوربین به تلگراف اطلاع دادند که جرمی کوربین، رهبر حزب کارگر به دنبال استفاده از  جلسه فوق‌العاده امروز با کابینه سایه (کابینه‌ای که اقدامات دولت انگلیس را به دقت تحت نظر دارد)  به منظور مجبور ساختن اعضای پارلمان حزب خود به مخالفت با طرح نخست‌وزیر انگلس برای بمباران داعش است. این اقدام جنجال‌برانگیز می‌تواند باعث بحرانی بی‌سابقه در تاریخ این حزب شده و رهبران سیاه را مجبور به استعفا کند.

لن مک‌کلاسکی، رهبر حزب قدرتمند متحد اعلام کرد که مخالفان کوربین به دنبال استفاده از این موضوع برای سرنگونی وی هستند و هشدار داده‌اند که مخالفت با حمله هوایی علیه داعش به معنای بازی با آتش است.

اکثریت کابینه سایه حامی برنامه نخست‌وزیر برای اقدام نظامی است. با اینحال کوربین روز گذشته مشخصا اعلام کرد که آماده مخالفت با وزرای خود درخصوص این موضوع است و تاکید کرد که رهبر حزب کسی است که تصمیمات لازم را اتخاذ خواهد کرد.

52261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 484044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =