عاقبت انتقاد تند از حقیقی، گاسپار و کروش این بود؟/مجری تلویزیونی خانه نشین شد!

بهامین تورانی مجری برنامه زنده توپ در شبکه شما به دلیل انتقادهای تندی که علیه تیم ملی داشت، گویا خانه نشین شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ این مجری، در برنامه ای که هفته گذشته اجرا کرد، به انتقاد شدید از کارلوس کروش پرداخت و جملاتی چون «برای من بزرگ نیستی»، «داری با رحمتی تسویه حساب شخصی می کنی»، «منافع خاص داری»، «یکی نیست به کروش بگوید جایگاه تو این نیست»، «به مربی ایرانی توهین می کند»، «جو را جوری درست می کند که وقتی تیم ملی گوام را می برد انگار قهرمان ملی است» و... او همچنین با انتقاد شدید از دن گاسپار که البته اشتباه نام او را «گاسپارف» خطاب می کرد، گفت: « یک سؤال دارم درباره دن گاسپاروف(!) که امیدوارم مسئولان به آن جواب دهند. زمانی که رحمتی از بازی های ملی خداحافظی کرد، دانیال داوری و رحمان احمدی ذخیره او بودند. علیرضا حقیقی خیلی اوقات اصلا به تیم ملی دعوت نمی شد. درخشش احمدی با سیوهایش ما را به جام جهانی برد. دن گاسپارف در همین برهه حقیقی را به لیگ 2 پرتغال می برد و سپس می شود گلر فیکس تیم ملی ما. اگر حقیقی خوب بود چرا بعد از رحمتی بازی نمی کرد، اگر خوب نبود چطور گلر فیکس تیم ملی شد.»
او همچنین حرف های تند دیگری زد و به حمایت از مهدی رحمتی پرداخت. این اظهارات جنجالی او هر چند با واکنش مسئولان تیم ملی روبرو نشد اما باعث جنجال سازی شد. علیرضا حقیقی دروازه بان تیم ملی که پس از شنیدن این اظهارات، ترجیح داد پاسخی در این باره ندهد، تنها گفت: «این موضوع را از مجرای قانونی پیگیری می کنم.»
اظهارات او حتی باعث شد تا مسئولان برنامه ورزشی توپ هم نسب به آن واکنش نشان دهند. حتی آخرین خبرها از خانه نشینی موقت این مجری تلویزیونی خبر می دهد. علی صادقی تهیه کننده برنامه توپ درباره انتقادهای بی سابقه تورانی روی آنتن زنده برنامه اش می گوید: «در لحظاتی که او انتقاد می کرد، متاسفانه واکی تاکی ما قطع شده بود و ارتباطی با تورانی نداشتیم. در همان لحظات بود که او چنین حرف هایی را زد...» حرف هایی که فعلا باعث شده تا این مجری تلویزیونی موقتا خانه نشین شود. بی شک با شکایت حقیقی، گاسپار و کروش از این مجری تلویزیونی دردسرهایی برای او درست خواهد شد. البته صادقی اعلام کرد که امیدوار است شکایتی در کار نباشد.


252 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 483984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 12
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۹
    65 52
    چند ساله فردوسی پور و بقیه چشم و گوش بسته از کی روش فقط حمایت میکنن، حالا ای بنده خدا هم نظرش رو گفته. چی شده مگه؟
  • بی نام A1 ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۹
    50 10
    توهین با انتقاد فرق داره
  • رحمتی A1 ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۹
    78 60
    بنده خدا دلش واسه فوتبال مملکت سوخته که این حرفها رو زده. نباید هر کسی که حرف حق زد رو دار زد که
  • بی نام IR ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۹
    38 9
    کی هست اصلا؟
  • علی A1 ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۹
    47 13
    کاملا کار این مجری غیر حرفه ای بود...
  • آریو IR ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۹
    38 8
    حقش بود..
  • بی نام A1 ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۹
    42 12
    این اقا میخواست خودشو مطرح کنه تیرش خورد به سنگ وگرنه حرفهایی که اون زد اصلا انتقاد نبود، تهمت بود.
  • بی نام A1 ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۹
    36 12
    اقای رحمتیخودش از تیم ملی رفته کسی اورا بیرون نکرده کسی که رفته دیگر به در تیم نمی خورد
  • بی نام EU ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۹
    38 6
    باید بپذریم هرکس می توند به سرمربی تیم ملی انتقاد منصفانه داشته باشه اما بحث تسویه حساب و دست های پشت پرده که به جهت تخریب سرمربی هست قابل قبول نیست بارها آقای کیروش گفتن رحمتی به خاطر رفتار غیر مسئولانه به تیم ملی دعوت نمیشه و این موضوع برای افکار عمومی قابل پذیرش هست.......من واقعا درک نمی کنم درست است کیروش مشکلات ریز و درشت زیادی داره و قابل بحث هم هست اما چرا هیچ وقت به مشکلات بزرگتر و با اهمیت تر توجه نمیشه و این طور مورد انتقاد قرار نمیگیره؟مثلا چطور شد امروز ژاپن، کره، امارات، قطر و .... این طور پیشرفت کردن اما ما هنوز تو سال 1998 هستیم؟
  • بی نام A1 ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۹
    29 7
    اخه انتقاد با عصبيت نبايد باشه
  • بی نام A1 ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۹
    34 2
    در صدا و سیما ارتباط مجری با عوامل اتاق فرمان و تهیه کننده با واکی تاکی برقرار میشه در عصر ارتباطات که حتی داور ها در زمین ارتباط رادیویی دارن، در تلوزیون با دود و اتش و این چیزها ارتباط میگیرن اقایون توجیه بدتر از این نبود؟
  • بی نام ES ۰۷:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۱
    38 44
    دمش گرم. حرف دل ما رو زده