ایسنا نوشت: دبیر ستاد بازسازی عتبات عالیات در آب و فاضلاب کشور گفت: وزارت نیرو یک میلیون بطری آب بسته بندی را برای بازگشت زائران در مرز دپو کرده و برای تامین آب زوار هیچ‌گونه مشکلی وجود ندارد.

جواد خادمی اظهار کرد: ورود آب به پایانه‌ی مرزی هم‌اکنون از 3 لیتر در ثانیه به 30 لیتر ارتقاء پیدا کرده و پایانه از نظر آب شرب هیچ‌گونه‌ مشکلی ندارد.

وی با بیان اینکه 18 تانکر آب مربوط به شرکت‌های آبفای سراسر کشور آب زائران اربعین از مهران تا بدره‌ی عراق را تامین می‌کند، تصریح کرد: اکیپ بهداشت آب مستقر در مرز مهران به صورت ساعتی آزمایش‌های لازم را بر روی آب توزیعی بین زائران انجام می‌دهد.

خادمی گفت: مخزن 500 مترمکعبی پایانه نیز در مهران در حال ساخت است و در افق 15 ساله مشکل آب پایانه را به صورت کامل حل خواهد کرد.

دبیر ستاد بازسازی عتبات عالیات در آب و فاضلاب کشور از استقرار 10 موکب مرکزی وزارت نیرو در مسیر زائران خبر داد و گفت: دو موکب اصلی در آبفای مهران و پایانه‌ی مرزی مستقر هستند و بطری‌های آب از مهران تا نجف و کربلا به یاد تشنگی حضرت اباعبدالله و یاران باوفایش بین زائران تقسیم می‌شود.

خادمی گفت: وزارت نیرو 1 میلیون بطری آب بسته بندی را برای بازگشت زائران در مرز دپو کرده و برای تامین آب زوار هیچ‌گونه مشکلی وجود ندارد.
22539

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 483965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =