باهنر: به وحدت 100درصدی اصولگرایان نمی‌رسیم/ در تهران حداکثر دو لیست انتخاباتی اصولگرا خواهیم داشت/2

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: مواردی داشتیم که یک نفر لیست 30 نفره اصولگرایان را می گذاشت و اسم یکی را خط می زد و اسم خودش را می گذاشت و تراکت توزیع می کرد!

به گزارش خبرآنلاین، محمدرضا باهنر امروز در نشست خبری خود در کافه خبر، به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. بخش هایی از سخنان او در این نشست در ادامه می آید:

**تشکیل جمعیت رهروان ولایت تکذیب شد. من قبلا هم درباره این جمعیت اظهار نظر کردم. ماجرا این بود که یکی از اعضای فعالشان گفته بود چنین  چیزی هست اما آقای جلالی آن را تکذیب کرد. البته آنها هم به همگرایی اصولگرایان دعوت خواهند شد، چراکه در جریان اصولگرایی هستند.

** برای تجمع و وحدت 100 درصد اصولگراها امید داریم، اما به این نخواهیم رسید و اینکه به چه اندازه به همگرایی برسیم، بستگی به تلاش ما دارد. در گذشته هم همین بوده است.

** لیست های مطرح اصولگرايان در تهران حداکثر دو لیست خواهند بود اما لیست های پراکنده همیشه هست. در آستانه انتخابات مجلس هشتم، هم ليست جبهه متحد داشتیم و هم ليست جبهه پايداري داشتیم اما اینها حاشیه ای هستند. یک مورد داشتیم که 30 تا اسم اصولگرایان را می گذاشت و یکی را خط می زد و اسم خودش را می گذاشت و توزیع می کرد! گاهی برخی خانم ها اسم پنج تا آقا را حذف و اسم پنج تا خانم را می گذارند!

** هنوز به سرلیست نرسیده ایم و الان فکر می کنیم، آدم های قابل تامل در تهران حدود 100 نفر هستند. همیشه فراخوان می کنیم و گروه ها، آدم های پیشنهادی شان را می گویند و حدود 100 تا 120 نفر می شوند. ما از بین آنها انتخاب می کنیم. در این قضایا هم نمی شود قرعه کشی کرد. بحث می کنیم و در نهایت رای گیری می شود.

** {در پاسخ به اينکه فاکتورها برای انتخاب کاندیداهای مورد حمایت در ليست اصولگرايان چيست؟} فاکتورها عمومی است. برخی اصلا قابل اندازه گیری نیست. تخصص، تقوا، ولایت مداری، پاکدستی و... واژه های خوبی است اما نمی توان با ترازو آنها را سنجید. برداشت های ذهنی است. 

27213

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 483959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسین A1 ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۹
    1 0
    سلام.اقای باهنر باشاخه های که از جریان راست انشعاب شده خود نشان دهنده این است که هرگز به وحدت صد در صد نرسیدید حالا چطور بااین مشکلاتی که دامن ملت وکشور گرفنه چپاول غارت بیت المال وتحریم های پی درپی وبیکاری رکود صنعتی و.. قرار است به اجماع ووحدت برسید؟