همزمان با آیین افتتاحیه نمایش جوجه تیغی، گروه نمایشی این اثر جشن تولد 81 سالگی جمشید مشایخی را جشن گرفتند .

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جمشید مشایخی بعد از تماشای نمایش به تعریف و تجمید نمایش «جوجه تیغی» پرداخت و گفت: طراحی و کارگردانی در این اثر نمایشی کاملا مشهود است. نمایش «جوجه‌تیغی» سرآمد تفکر و خلاقیت فردی است.

او ادامه داد: تا به حال نمایشی تک پرسوناژی ندیده بودم که مرا در فکر فرو ببرد و بتواند یک ما به ازای بیرونی در ذهن من ایجاد کند. این نمایش مشکلات هنر بازیگری را خیلی موشکافانه بیان می‌کند و سعی دارد اتفاقاتی که برای همه اهالی هنر رخ داده را به نوعی به تصویر بکشد.

مشایخی در پایان خاطرنشان کرد: در هفته گذشته برنامه‌ای را مشاهده کردم که توسط یک گروه جوان هدایت می‌شد. همزمان با تماشای این نمایش یاد آن برنامه افتادم، اما در این نمایش یک بازیگر به صورت تک و بدون پارتنر به روی صحنه آمد و تمام صحنه‌ها را با انرژی فراوان اجرا کرد و ماهیت نمایش را به من انتقال داد و مرا به شخصه شگفت زده کرد.

در نمایش «جوجه تیغی» کوروش نریمانی به عنوان مشاور کارگردان در کنار گروه حضور دارد.

در این اثر مهران احمدی، امیر جعفری، پیام دهکردی، علی سرابی، هوتن شکیبا، جواد عزتی، باران کوثری، نوید محمدزاده به صورت ویدئو کلیپ در کنار بهرام افشاری به نقش‌آفرینی می‌پردازند.

همچنین علی سخنگو دستیار کارگردان برنامه‌ریز و مدیر تولید، کوروش نریمانی مشاور کارگردان، پانیذ حمیدیان فر منشی صحنه، فتاح مینو بخش ساخت کلیپ و تیزر، ایلیا شمس تبلیغات مجازی و آرمان کوچکی طراح پوستر و بروشور این اثر نمایشی هستند که بهرام افشاری را همراهی می‌کنند.

۵۸۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 483955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =