گالری شکوه عصر جمعه 13آذر میزبان نمایشگاه نقاشی‌ها و عکس‌های دیده نشده‌ی فخرالدین فخرالدینی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فخرالدین فخرالدینی در این نمایشگاه 21 عکس پرتره سیاه و سفید از نخبگان هنر و چهره‌هاى ماندگار را که در دو سال اخیر گرفته شده، برای نخستین بار به نمایش می‌گذارد، او در کنار این آثار 25 اثر نقاشی ديده نشده را رونمایی می‌کند كه آن‌ها را با تكنيك رنگ روغن روی بوم خلق كرده است.

اين عكاس، در این نمایشگاه پرتره‌هایی از بهمن فرمان آرا، مسعود کیمیایی، اصغر فرهادی، خسرو سینایی، سید محمد احصایی، کامبیز درم بخش، ابراهیم حقیقی، شهرام ناظری، احمدرضا احمدی، نجف دریابندری، پرفسور مجید سمیعی، پرفسور محمد حسین ماندگار و ... را به تماشا می‌گذارد که در ابعاد 105×75 سانتیمتر که بر روی شاسی چاپ شده‌اند.

نقاشى‌هاى آقاى عكاس اما روايت پرتره‌هاى خاص از ايران عزيز است كه نوستالژى را در ذهن بيننده بيدار مى‌كند.

فخرالدین فخرالدینی سال ۱۳۱۱ در آذربایجان به دنیا آمده واز ۱۸ سالگی عکاسی را در کنار پدرش شروع کرده است. او که علافه‌ی ویژه‌ای به پرتره نگاری دارد این هنر را نزد پدرش آموخته‌ است.

او بعد از تجربه‌هايى که در زمینه پرتره نگاری در ایران داشت، به کشورهای آمریکا و آلمان سفر کرد و در زمینه شخصیت‌گرایی در عکاسی پرتره به مطالعات و تحقيق دست زد؛ او همچنین در کودکی به نقاشی علاقه‌مند شد و فعالیت در این زمینه را در کنار عکاسی تا امروز ادامه داده است.

قخرالدین برادر فرهاد فخرالدینی آهنگساز و رهبر ارکستر ایرانی است.

نمایشگاه نقاشی و عکس های فخرالدین فخرالدینی جمعه 13 آذر برپا می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند همه روزه به جز پنجشنبه ها از ساعت 16 الی 20 از این آثار در گالرى شكوه واقع در فرمانيه، بلوار اندرزگو، خيابان سليمى شمالى، كوچه امير نورى پلاك ١٩ بازدید کنند.

5757

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 483954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =