باهنر در کافه خبر: چون حزب قوی نداریم، چهار پنجم وقتمان در ایام انتخابات صرف ایجاد وحدت می شود/1

نایب رئیس مجلس از تلاشهای اصولگرایان برای وحدت سخن گفت که شاید اوائل هفته آینده منجر به یک نشست عمومی میان آنها شود.

به گزارش خبرآنلاين، محمدرضا باهنر که مهمان امروز کافه خبر بود، در آغاز نشست خبري خود، با تسليت ايام اربعين از راه پيمايي و اجتماع عظيم مردمي در اين مراسم ياد کرد که به عنوان يک واقعه تاريخي ماندگار قرار است در يونسکو ثبت شود.
او با گرامي داشت هفته بسيج، از برکات برخورداري از اين نيروي مردمي و اين فرهنگ ماندگار که در جهان اسلام توسعه يافته است، ياد کرد و افزود: اين روزها اين نيروهاي مردمي بسيجي هستند که با نيروهاي تکفيري که معضلي در جهان بشريت هستند، درگير شده اند و اميدواريم اين غده چرکين از بدنه اسلام کنده شود.
نماينده تهران به مصاحبه بوتو قبل از ترورش اشاره کرد که از همکاري القاعده با آمريکا ياد کرده بود و ادامه داد: داستان 11 سپتامبر بهانه اي براي لشگر کشي به جهان اسلام بود. چرا که از پيشروي اسلام در جهان غرب نگران بودند و کوشيدند که مسلمانان را بدنام کنند. براي همين هم داستان زباله هايي چون تکفيري ها و تروريست ها را در منطقه ايجاد کردند و با منابع و نيروي انساني مسلمانان اين توطئه عظيم را راه انداختند.
باهنر به دومين نامه رهبري به جوانان، انذارها و دعوتهاي ايشان اشاره کرد و گفت: درد امروز جهان، تروريسم است و ما مسلمانان بيش از همه از اين پديده ضربه خورديم. همه مردم جهان بايد از سردمدارانشان بخواهند که نه تنها از اين عارضه حمايت نکنند، بلکه با آن مقابله کردهو اين سفره شوم را برچينند.
نايب رئيس مجلس در پاسخ به سوال خبرآنلاين، درباره وحدت اصولگرايان و جلساتي که در اين باره برگزار مي شود -از يکسو جلسات شوراي هماهنگي اصولگرايان، از سوي ديگر جلسات چهارجانبه لاريجاني، ولايتي، مقتدايي و ناطق نوري و يا مثلث موتلفه، پايداري، ايثارگران- و اينکه چرا تا کنون دود سفيدي از اردوگاه اصولگرايان بلند نشده، گفت: داستان وحدت گرايي و وحدت بخشي و تلاش براي وحدت، در تمامي جريانات سياسي مطرح است. اين خسارتي است که براي نداشتن چند حزب سياسي قوي، به ما وارد مي شود. چون چند حزب نظام نامه دار و شناسنامه دار قوي نداريم. براي همين براي گرم کردن فضاي انتخاباتي، بايد چهار پنجم وقتمان را صرف «ايجاد وحدت» بکنيم! اين تنها مشکل ما نيست و مشکل اصلاح طلبان و اعتدال گرايان هم هست.
باهنر افزود: در تمامي جلساتي که اسم برديد، براي وحدت تلاش مي شود اما هيچ يک از آنها جلسات محوري نيستند. جلسات آن سه حزب، اصلا درباره ائتلاف آنها نبود بحث همدلي و همگرايي آنها بود. درباره آن جلسه چهارجانبه هم يک نشست موردي بوده و قرار نبوده تبديل به يک حزب و جريان شود. جلسات ما با آقاي حداد هم همينطور بوده و هنوز عنوان شوراي هماهنگي ندارد. آقاي حداد از من دعوت کردند و من گفتم براي مشورت کردن آمده ام و هنوز آن را جلسه پايدار و شناسنامه دار نمي دانيم.
به گفته وي، تمام اين جلسات خوب و مفيد است که دريابيم نهايتا چه بکنيم. خبرهايي که درباره تشکيل شوراي هماهنگي و اسامي افراد مطرح شده هم صحت کامل ندارد. اجازه بدهيد من خبري در اين باره ندهم اما احتمالا اول هفته بعد دعوت عمومي مي شود و تجمعي از سوي اصولگرايان برگزار خواهد شد.
اين نشست همچنان ادامه دارد....
2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 483948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بى نام A1 ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۹
    1 0
    كسانى كه از وجود يك تيم فوتبال قوى و يا اثرگذارى يك خواننده مورد عنايت مردم واهمه دارند به طريق اولى وجود احزاب قوى رابر نميتابند
  • ابوالفضل IR ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۹
    0 0
    قرار بود که سردار حمید صدرالسادات، رییس سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا مهمان کافه خبر باشد پس چی شد؟
  • امیر IR ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۹
    2 0
    چون حزب قوی نداریم؟ مگه گذاشتید حزبی هم شکل بگیره ؟
  • بی نام IR ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۹
    1 0
    شما اگر نزد ملت محبوبیت داشتید و نیروهای واقعا ارزشمند داشتید که برای پیروزی در انتخابات نیازمند و گدای ردصلاحیتها و رانت سپاه و بسیج و حمایت فراقانونی تمامی نهادهای تحت نظر رهبری نبودید عزیزم
  • عطا IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۹
    1 0
    شما که در مملکت همه کار میکنید . حزب قوی هم تشکیل بدهید. کسی مخالفت ندارد.
  • بی نام IR ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۹
    0 3
    حزب فقط حزب الله