ایسنا نوشت: روزنامه تایمز آو اسراییل در گزارشی نوشته است که، رهبری ایران در نامه‌اش به جوانان جهان گفت که فلسطینی‌ها بیش از 60 سال است بدترین نوع تروریسم را تجربه می‌کنند.

 به نوشته روزنامه تایمز آو اسراییل، آیت‌الله علی خامنه‌ای رهبری ایران روز یک شنبه در نامه‌ای خطاب به جوانان جهان اسراییل را وحشی‌تر از تروریست‌های پاریس خواند و اسراییل را مسئول بیش از 60 سال از بدترین نوع تروریسم در فلسطین دانست.

وی در ادامه نامه خود با بیان اینکه هیچ خشونتی در دنیا شرم‌آورتر از شهرک سازی‌های اسراییل نیست، یاد آور شد: اگر مردم اروپا چند روزی است که در خانه‌هایشان پناه گرفته‌اند و از حضور در مکانهای شلوغ پرهیز می‌کنند، خانواده‌های فلسطینی چندین دهه است که حتی در خانه‌های خودشان از دست ماشین‌های مرگ و تخریب رژیم صهیونیستی در امان نیستند.

آیت‌الله خامنه‌ای همچنین با اشاره به حادثه تروریستی اخیر در پاریس که به کشته شدن نزدیک به 130 تن منجر شد،این حادثه را تروریسم کور خواند.

این روزنامه صهیونیستی با برجسته کردن بیانات مقام معظم رهبری درباره‌ی مساله فلسطین و کشته شدن فلسطینیان به دست صهیونیست نوشت: رهبری ایران اسراییل را به تروریسم متهم کرد.
27213

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 483934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =