استاندار سمنان : با جدیت انتقال آب به استان را پیگیری می کنیم

دکتر خباز در جمع مدیران بخش نیرو و انرژی استان گفت : باید با جدیت انتقال آّب به استان پیگیری شود

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین دکتر خباز در خصوص انتقال آب از دریای خزر به استان افزود : در این رابطه باید با تمام نیرو، امکانات و بسترهای لازم این بحث پیگیری شود و اگر این انتقال انجام شود کاری است بزرگ و مهم در سطح ملی و برای استان ما .
وی با اشاره به اینکه امروز مقوله آب و تامین آن بسیار اساسی است، ادامه داد: در آینده جنگ آب جای جنگ نفت را می گیرد مشکل آب برای مردم ما بسیار حساس است که باید تلاش کنیم این مقوله حل شود و اگر نتوانیم از این فرصت استفاده کنیم از سوی خداوند مورد مواخذه قرار می گیریم . همه باید کمک کنند با برگزاری جلسات و رایزنی با مسئولین وزارت نیرو و محیط زیست مسائل و مشکلات انتقال آب حل گردد .
وی افزود : نیاز آب برای استان ضمن اینکه برای شرب، صنعت و کشاورزی ضروری است برای انتقال آب باید بستر سرمایه گذاری های بیشتر صورت گیرد و امروز با تدابیر و سیاستهای سنجیده و مدبرانه دولت تدبیر و امید فرصتهای بزرگی برای سرمایه گذاری در کشور ایجاد شده است که استان سمنان هم باید از این فرصتها برای سرمایه گذاری استفاده کند .
دکتر خباز از مدیران بخش نیرو و انرژی استان خواست خدمت رسانی به مردم را در اولویت کار خودشان قرار دهند و ملاک برنامه کاریشان خدمتگزاری به مردم باشد .
در این جلسه مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی ، مدیر عامل امور آب استان ، مدیر عامل شرکت گاز استان و مدیر عامل شرکت نفت مطالب و گزارشی از فعالیتهای دستگاه مربوطه و طرحهای در دست اجرا را ارائه نمودند .

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 483830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =