مدیرکل تأمین اجتماعی هرمزگان تعداد مقرری بگیران بیمه بیکاری در این استان را حدود 1292 نفر اعلام کرد و گفت: طبق تحلیل های آماری انجام شده، ضریب شیوع بیکاری در هرمزگان 5 در 1000 نفر است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از هرمزگان، سید فاضل حیدری بلوکی با اشاره به فعالیت بالغ بر 25 هزار و 800 واحد کارگاه و بنگاه اقتصادی در استان هرمزگان اظهار داشت: 80 درصد از این کارگاه ها کمتر از 10 نفر کارگر بیمه شده را تحت پوشش خود دارند.

وی توضیح داد: بر همین اساس، شاخص "بُعد کارگاهی" میانگین استانی در هرمزگان یعنی میزان بیمه شدگان اجباری در یک کارگاه برابر عدد 10 می باشد.

حیدری بلوکی گفت: بیشترین بعد کارگاهی متعلق به شعبه جزیره لاوان با عدد 46.8 و کمترین رقم این شاخص به شعبه شهرستان رودان با عدد 4.2 اختصاص دارد؛ این موضوع نشانگر آن است که به لحاظ شاخص جمعیت بیمه شدگان اجباری، کوچکترین کارگاه های استان در شهرستان رودان مستقر هستند.

مدیرکل تأمین اجتماعی هرمزگان تعداد مقرری بگیران بیمه بیکاری در این استان را یکهزار و 292 نفر اعلام کرد و گفت: تجزیه و تحلیل های آماری حکایت از این دارد که ضریب شیوع بیکاری در هرمزگان 5 در 1000 نفر می باشد.

وی در پایان اضافه کرد: بیشترین ضریب شیوع بیکاری مربوط به شهرستان حاجی آباد(12.7 در 1000 نفر) و کمترین رقم این شاخص مربوط به شهرستان ابوموسی (صفر در 1000 نفر) می باشد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 483812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =