ایسنا نوشت:‌رئیس روابط عمومی شرکت فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان گفت: هواپیمای ایرباس 320 شرکت گلف ایر بحرین به دلیل شرایط بد جوی مشهد در فرودگاه بین‌المللی زاهدان فرود آمد.

حمید پارسا گفت: این هواپیمای مسافربری با 45 نفر مسافر که در مسیر بحرین به مشهد پرواز می‌کرد به دلیل اطلاع از شرایط بد جوی فرودگاه مشهد، در حوالی ساعت 5:30 دقیقه در فرودگاه بین‌المللی زاهدان فرود آمد.

وی با بیان اینکه عامل تخریب وضع هوای مشهد وجود مه بوده است، گفت: پدیده مه دید افقی فرودگاه مشهد را در صبح امروز به کمتر از 200 متر رسانده و چون این شرایط دید برای فرود فرودگاه مناسب نیست، خلبان هواپیما را در فرودگاه بین‌المللی زاهدان فرود آورد.

این مسئول ادامه داد: این هواپیما پس از عادی شدن وضعیت هوای مشهد، ساعت 10:25 دقیقه از فرودگاه بین‌المللی زاهدان به‌طرف مشهد پرواز کرد، ولی دوباره خلبان در حوالی بیرجند از بد بودن وضعیت هوای این فرودگاه مطلع شد و به بحرین بازگشت.

‌رئیس روابط عمومی شرکت فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان بابیان اینکه این بار کاهش دید عمودی عامل تخریب هوا بوده است، اضافه کرد: هواپیمای ایرباس 320 شرکت گلف ایر در ساعت 12:44 در فرودگاه بحرین به‌سلامت به زمین نشست.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 483788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =