پیکر دوچرخه‌سوار ملی‌پوش لرستانی تشییع  و دفن شد

مراسم تشییع پیکر دوچرخه‌سوار جوان لرستانی صبح امروز در بروجرد برگزار شد

مراسم خاک‌سپاری "علی‌رضا نوروزیان" ساعت 10 صبح امروز با اقامه نماز آغاز و سپس پیکر او در حضور جمعی از مسوولین، مردم بروجرد، ورزشکاران و خانواده‌اش در قبرستان دارالسلام این شهر به خاک سپرده شد.
این رکاب‌زن بخش سرعت دوچرخه‌سواری کشور، صبح روز جمعه 6 آذرماه 1394 در حال تمرين در مسیر جاده بروجرد به اشترینان بود، که بر اثر سانحه تصادف پس از برخورد با يك دستگاه تریلر جان باخت.
" نوروزیان" 25 ساله سن داشت و از قهرمانان مطرح دوچرخه‌سواری بروجرد بود که تا کنون موفق شده بود مقام‌های بسیاری از جمله چهارمی کاپ آسیایی تایلند (‌2013)، قهرمانی در ماده 200 متر و یک کیلومتر جوانان کشور، کسب نشان نقره در مسابقات قهرماني كشور و باشگاهی بزرگ‌سالان را کسب کند.
قابل ذکر است رکاب‌زنان بخش سرعت در دوچرخه‌سواری باید در پیست دوچرخه‎سواری تمرین کند اما چون در بروجرد پیستی وجود ندارد، لذا رکاب‌زن‌های این بخش مجبور به تمرین در جاده هستند.
هیات تحریریه "پایگاه خبری تحلیلی یافته" ضايعه درگذشت علی‌رضا نوروزیان را به جامعه ورزش لرستان و خانواده‌ وی تسلیت عرض نموده و برای آن مرحوم، علو درجات را از درگاه الهی مسالت می‌نمایند.

پیام تسلیت مدیر کل ورزش و جوانان لرستان در پی درگذشت "علی نوروزیان"

"علی یاور عزیزپور" مدیر کل ورزش و جوانان استان لرستان در پیامی درگذشت علی نوروزیان قهرمان دوچرخه‌سواری بروجردی را تسلیت گفت.
در پیام تسلیت مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان آمده است:
بار دیگر جامعه ورزش کشور و استان با از دست دادن یکی از قهرمانان بنام خود که بارها و بارها در میادین کشوری برای ورزش استان افتخارآفرینی کرده است به سوگ نشست.
ضمن تسلیت درگذشت قهرمان پرورش اندام کشورمان به خانواده محترم وی و جامعه ورزش کشور و شهرستان بروجرد برای این عزیز از دست رفته به درگاه خداوند متعال علو درجات و برای بازماندگانش اجر جزیل و صبر جمیل آرزومند است.مرحوم "علی نوروزیان" به همراه عناوین پر افتخار خود به‌واسطه ویژگی‌های خوب اخلاقی و جوانمردی در یاد علاقه‌مندان ورزش همیشه خواهد بود.

یافته/

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 483742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۸
    1 0
    خدایش او را رحمت کند تا کی جوانان از بی امکاناتی بگویند بابا دنیا تمام شد شما هنوز دنیال رفع مشکلات اولیه هستید...
  • شروین A1 ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۸
    1 0
    روحش شاد،فرزند دلیر ایران،خدا به خانوادش صبر بده
  • بی نام IR ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۸
    1 0
    روحش شاد