اعتراضات شدید رییس هیئت دوچرخه سواری بروجرد به مسئولان ورزش لرستان

رئیس هیئت دوچرخه سواری بروجرد گفت: هیچ بهایی به دوچرخه سواری در استان داده نمی شود و هیئت دوچرخه سواری جزو هیئت های ورزشی به شمار نمی رود.

"بهروز فرزاد" در گفت و گو با بازتاب بروجرد ضمن ابراز تاسف از درگذشت نوروزیان ، رکاب زن بروجردی افزود : ورزشکاران بروجردی در رشته دوچرخه سواری به دلیل نبود امکانات و پیست و تجهیزات لازم مجبور هستند که برای تمرین به جاده بروند.

وی اضافه کرد: البته دوچرخه سواران بروجردی در روز جمعه و در هنگام تمرین همه نکات ایمنی از جمله کلاه ایمنی را داشته بودند اما متاسفانه نوروزیان براثر برخورد با تریلر پاک شده در کنار جاده تصادف می کند و به علت سرعت زیاد سبب می شود که ضربه شدیدی به سر وی وارد شود.

فرزاد اظهار داشت: برای احداث پیست و امکانات ورزشی در بروجرد چندین بار تا کنون به مسئولین مربوطه اطلاع رسانی شده اما متاسفانه تا کنون هیچ اقدامی صورت نگرفته که دو روز پیش یکی از ورزشکاران در این رشته جان خود را از دست داد.

به گفته وی در حال حاضر در استان هیچ بهایی به دوچرخه سواری داده نمی شود و همین امر سبب شده تا دوچرخه سواران با استعداد در جاهایی تمرین کنند که ممکن است هر لحظه چنین اتفاق تلخی رخ دهد.

رئیس هیئت دوچرخه سواری بروجرد افزود: اگر یک باشگاه و پیست در اختیار ورزشکاران رشته دوچرخه سواری قرار داده شود قطعا سکوی آسیایی جهان در دسترس است و ورزشکاران و رکاب زنان بروجردی در این رشته می توانند موفقیت های بیشتری را کسب کنند.

وی بیان کرد: در استان هیئت دوچرخه سواری جزو هیئت های ورزشی به شمار نمی رود .

فرزاد اظهار داشت: این حادثه تلخ بر روی دیگر ورزشکاران این رشته تاثیر گذاشته چرا که در هنگام بروز این حادثه ناگوار سه تن از ورزشکاران رکورد دار دوچرخه سواری همراه نوروزیان بوده اند.

به گفته وی نوروزیان رکورد دار رشته 200 متر در رده جوانان ، قهرمان کشور در رشته سرعت و مقام چهارم آسیا در سال 2013 کشور تایلند را کسب کرده بود.

"علی نوروزیان" روز جمعه ششم آذرماه در حین تمرین در جاده اشترینان- بروجرد براثر برخورد با تریلر جان خود را از دست داد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 483738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =